Operátor O2 se omluvil za výpadek, který podle něj zasáhl asi třetinu klientů

5. 8. 2025

Sdílet

Mobilní data, vysílače, mobilní signál Autor: Depositphotos

Operátor O2 se den po velkém výpadku svých mobilních služeb omluvil všem zákazníkům, které problém zasáhl. Podle firmy šlo asi o třetinu jejích klientů. V rámci omluvy teď společnost rozdává zákazníkům poukazy:

„Mrzí nás, že někteří naši zákazníci nemohli v pondělí dopoledne telefonovat a datovat, jak jsou zvyklí. Jako omluvu proto všem dáváme poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup mobilního telefonu nebo jakéhokoliv příslušenství v O2 Prodejnách nebo v našem e-shopu. Ať už se jich výpadek dotknul přímo nebo nepřímo, ještě jednou se všem našim zákazníkům s mobilními službami omlouváme,“ napsala firma v oficiální zprávě.

Slevový kód bude podle operátora platit do neděle 17. 8. 2025 a lze ho kombinovat s ostatními slevovými kódy.

Velký výpadek svých služeb v pondělí ráno a dopoledne několik hodin znemožnil řadě zákazníků O2 napříč Českou republikou používání hlasových mobilních služeb, posílání SMS i používání mobilních dat. Co konkrétně bylo příčinou rozsáhlého výpadku v její mobilní síti zatím firma nezveřejnila.

Morový sloup, astronomické hodiny a 5G. Podívejte se na mobilní vysílače v jednom z nejhezčích měst Česka Přečtěte si také:

Morový sloup, astronomické hodiny a 5G. Podívejte se na mobilní vysílače v jednom z nejhezčích měst Česka

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Zaměřuje se na telekomunikace, umělou inteligenci i na média. Najdete ho na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).