Masakr, půl dne jim nefungují služby a jako "kompenzaci" dostanu marketingovou akci na výprodej předraženého skladu? To snad nemyslí vážně. No vlastně je to O2, na vytírání *** se zákazníkem je potřeba si zvyknout a svá práva je nutné si vždy vyhádat s vytištěnými smluvními podmínkami v ruce.
Ono je to stejně šumák, ta sleva není dost vysoká ani na to, aby obyčejné sklo na mobil srovnala na úroveň konkurence beze slevy. Výsměch zákazníkům, jako poslední dobou asi vše u O2.
Jo, s obdobnou kvalitou zvuku poslouží např. menstruační tampón, a navrch nebude tolik tlačit v uchu a bude tam lépe držet. 🤣
píšou všem zákazníkům, ale nevidím, že by mi nějakou slevový kód přistál, v aplikaci nic, na webu také nic. Asi očividně nějaké rozdíly jsou.
Akorát před Vánocemi jsem tam párkrát za nějaké jejich adventní kupóny pořídil několik skel za 1 Kč, ale to byly kupóny na 500. Kolem 200 se dá nakoupit kdekoliv a nesponzorovat přitom Kellnerovou. Plus tu jejich O2 nabíječku, to teda není žádný zázrak upřímně. Jinak jsou cenově fakt úplně mimo mísu, snad jedině když chceš čerpat nějaký firemní HW budget, tak to dává jakýsi smysl. Plus ta "vychytávka", že na e-shopu není skladem, asi tak u poloviny věcí, skoč si na prodejnu. Tak určitě 🤡
Ale ty sluchátka to je vážně krizovka.
5. 8. 2025, 16:53 editováno autorem komentáře
Musím souhlasit. Asi tři roky nazpátek se mnou v nejmenovaném elektro řetězci jednali jak s onucí. Z centrály asi deset omluv a k tomu slevový kupón na nákup. U nich, kde jinde...
Ze svého selhání udělat marketing, to jim jde. Šlo to samozřejmě do koše a od té doby nenavstěvuji.
Jako nevím co je horší, jestli to první nebo to "přijďte zase..."
Potvrzuji, opravdu to funguje i v kombinaci s existující slevou, uvidíme, zda nedojde k problému na prodejně.
děkujeme, že jsi to za nás vyzkoušel, já bych tu odvahu neměl. Kamarádi si od nich "kupují" za slevu různé nabíječky, powerbanky a redukce, máš k tomu také alternativy?
Jo, s obdobnou kvalitou zvuku poslouží např. menstruační tampón, a navrch nebude tolik tlačit v uchu a bude tam lépe držet.
Takže nejsem sám, kdo má dojem, že O2 mluví přes polštář?
6. 8. 2025, 01:16 editováno autorem komentáře
A v těch obchodních podmínkách se píše o výpadku pár hodin? Většinou to bývá, pokud výpadek na straně operátora (nikoliv u mě doma) trvá v řádu dní. Mimochodem, mně u T-Mobile stojí hodina služeb cca 2 hodiny. Pokud by byl výpadek půl dne tedy 12 hodin, tak přijdu o 24 korun které musím zaplatit aniž bych mohl využívat službu. Takže 300 si myslím že je docela adekvátní.