Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Operátor O2 se omluvil za výpadek, který podle něj zasáhl asi třetinu klientů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 8. 2025 13:57

    dc1986

    A v těch obchodních podmínkách se píše o výpadku pár hodin? Většinou to bývá, pokud výpadek na straně operátora (nikoliv u mě doma) trvá v řádu dní. Mimochodem, mně u T-Mobile stojí hodina služeb cca 2 hodiny. Pokud by byl výpadek půl dne tedy 12 hodin, tak přijdu o 24 korun které musím zaplatit aniž bych mohl využívat službu. Takže 300 si myslím že je docela adekvátní.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).