také jsem byl nucen odejít, opakované několika hodinové výpadky, pak dokonce 3 dny nešel internet a na podpoře mi v několikátém hovoru radí, ať restartuji modem a pak se jim případně ozvu. Když si vyžádám návštěvu technikem, první co mě upozorní, že pokud to bude zbytečné, budu si muset výjezd zaplatit. Přitom jsem do té doby měl deset let UPC a těch problémů byly snad jednotky. Dřív se problémy daly hodit na starou metalickou síť, na co chtějí házet problémy dnes? :)
Ano, neustálé selektivní blokování odchozích portů a neschopnost se připojit někam, kam se připojuji běžně mě už začínala dost vadit.
Ono to asi někomu funguje, když ještě mají tolik zákazníků, ale byl jsem dost nepříjemně překvapený jak špatný to může být.
Kdyby jen výpadky, oni to měli rozbité nějaké celé. Nefungoval mi IPv6 tunel (měl jsem veřejnou IPv4 adresu), nefungoval třeba i ping z internetu. Přišlo mi jako kdyby blokovali nějaká určitá spojení. Po dvou měsících jsem jim to vypověděl a mám teď pevný internet přes LTE - sice také žádný zázrak, ale alespoň to funguje.