To je geniální. Mall, svým konkurentům nabídne platební služby, aby ti malí mohli více businessu a dat o svých zákaznících předávat své velké konkurenci, která je jednoho dne zničí.
A malý e-shop tupě integruje platební kanál konkurence. +1 mallu za marketingový počin roku.
Zkuste si to představit v reálném světě. Přijdete do Hyundaie, vybrat si auto, protože je levnější než předražená oktávka a v Hyundai Vám při platbě řeknou, ať jdete zaplatit vedle k sousedovi do Škoda autosalonu, který bude financovat koupi vozu.
Krásný den, Vladimíre, chápu, že se hned na první dobrou objeví tyhle obavy, ale ve skutečnosti je to takto: žádné údaje o zákaznících nepředáváme MALLu ani jinému e-shopu. Konkrétně MALL.cz má dost vlastních dat o zákaznících z trhu, výzkumů a obrovskou bázi, ze které čerpá informace. Odložená platba je na trhu zatím stále ve velmi malém procentu, takže nějaká data od nás by MALLu byla úplně k ničemu.
Zkuste se na to podívat z druhého pohledu, a to takového, že firma MALL Pay má v zádech silné společnosti - MALL a ČSOB, díky kterým můžeme službu lépe rozvíjet a vylepšovat pro naše/vaše zákazníky.