Operátor T-Mobile zveřejnil své hospodářské výsledky ke konci 3. čtvrtletí. Ve srovnání s prvními třemi čtvrtletími loňského roku se mu podařilo zvýšit počet klientů televizních služeb. Na konci září si je platilo 210 tisíc zákazníků. To je nárůst o 14 procent.
Ve srovnání s výsledky za první pololetí si ale televizní služby příliš nových odběratelů nepřipsaly. Na konci června 2021 uváděl T-Mobile 205 tisíc odběratelů televizní nabídky. Z toho vyplývá, že během následujících tří měsíců získal v tomto segmentu pět tisíc nových klientů.
Při aktuální promoakci zkouší operátor přilákat nové zákazníky T-Mobile TV zvýhodněnou cenou od 99 Kč, k tarifu M a vyššímu přidává balíček HBO Základ na tři měsíce zdarma. K hlasovým tarifům také nabízí televizory Samsung za dotovanou cenu.