Nejsledovanějším pořadem v televizi byla 24. prosince premiérová pohádka Klíč svatého Petra. Na ČT1 ji vidělo 2,32 milionu diváků starších 15 let, což představovalo 60 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi.
Druhým nejsledovanějším pořadem byla následující pohádka Tři oříšky pro Popelku, kterou si nenechalo ujít celkem 1,9 milionu diváků (při podílu na sledovanosti 48 %). Třetí příčku obsadily Pelíšky, které sledovalo 1,6 milionu diváků, tedy 56 % těch, kteří měli v tu dobu zapnutou televizi.
„Pohádka Klíč svatého Petra bavila samozřejmě nejvíce i dětské diváky. Sledovalo ji 165 tisíc dětí ve věku 4–12 let, s podílem na publiku 52 %. U dětí také bodovala Popelka, která se umístila na druhém místě, sledovalo ji 150 tisíc (share 46,9 %) a třetí nejsledovanější bylo Tajemství staré bambitky, které si nenechalo ujít 140 tisíc dětí (share 50 %),“ sdělila tisková mluvčí České televize Vendula Krejčová.
Letošní štědrovečerní pohádka byla čtrnáctou nejsledovanější pohádkou mezi dětmi (4+) od roku 1997, tedy od začátku měření sledovanosti. Deset nejsledovanějších pořadů na Štědrý den patřilo České televizi.