Každý rok stejná statistika, jak ČT předvedla bombastický úspěch ve sledovanosti a kolik lidí od 15 let to sledovalo a kolik od 4 do 12 let. 13-ti a 14-ti letí se zřejmě nedívali vůbec.
A kdy jindy by měla být sledovanost tak velká, když ne na Štědrý Večer, kdy ostatní komerční stanice nasazují pouze reprízy starších kusů. Také by mne spíš zajímalo kolik se opravdu dívalo a dodívalo až do konce, nebo se spíš kochali rozbalováním
dárků a TV měli jen jako kulisu. Zajímavá by spíše byla statistika komu se pohádka skutečně líbila. A pokud Tři oříšky pro Popelku měli sledovanost okolo 2 milionů, tak mi to vychází sice na skvělá čísla na to, že byla po padesáté vysílána, ale na druhou stranu důkaz, že za 50 let jsme nedokázali natočit lepší pohádku, ta z letošního Štědrého večera to určitě nebude.
Když jde někdo s vlastní kůží na trh, tak musí počítat i s negativními reakcemi. Je docela možné, že chlapec naštvaný na celý svět je výplodem woke culture, kterého šeredně dohnala realita. Mezi nové fóbie generace Z patří strach z objednávání si jídla. Vychováváme si duševní mr.zá.ky. Bohužel.
Nesmysly u kterych se deti kopou nudou do zadku. Pokud pominem zahranicni animovanou a fantasy tvorbu, deti se u ceske tvorby bavi jen u napinavych pohadek typu Sedmero krkavcu nebo Panna a netvor. Jen Cesi zmrvili folklor a klasickou pohadku tim, ze zlo misto toho aby bylo temne a strasidelne je trapne a groteskne dem.entni. Cesky certi nebo vodnici jsou karikatury. Napeti a poselstvi pohadky vitezstvi dobra nad zlem uplne mizi. Neni divu, ze deti chteji Krampusaky misto certu a nemecke a slovenske pohadky misto ceskych, kde nesmyslne prevazuje humor a pisnicky. Erben a Nemcova se otaceji v hrobe a deti nudou na gauci. Pak neni divu ze hejty na ceskou pohadku kazdy rok sili. Prectete si glosy na Aktualne vazeni tvurci pohadek na CT.