Když jde někdo s vlastní kůží na trh, tak musí počítat i s negativními reakcemi. Je docela možné, že chlapec naštvaný na celý svět je výplodem woke culture, kterého šeredně dohnala realita. Mezi nové fóbie generace Z patří strach z objednávání si jídla. Vychováváme si duševní mr.zá.ky. Bohužel.
Každý rok stejná statistika, jak ČT předvedla bombastický úspěch ve sledovanosti a kolik lidí od 15 let to sledovalo a kolik od 4 do 12 let. 13-ti a 14-ti letí se zřejmě nedívali vůbec.
A kdy jindy by měla být sledovanost tak velká, když ne na Štědrý Večer, kdy ostatní komerční stanice nasazují pouze reprízy starších kusů. Také by mne spíš zajímalo kolik se opravdu dívalo a dodívalo až do konce, nebo se spíš kochali rozbalováním
dárků a TV měli jen jako kulisu. Zajímavá by spíše byla statistika komu se pohádka skutečně líbila. A pokud Tři oříšky pro Popelku měli sledovanost okolo 2 milionů, tak mi to vychází sice na skvělá čísla na to, že byla po padesáté vysílána, ale na druhou stranu důkaz, že za 50 let jsme nedokázali natočit lepší pohádku, ta z letošního Štědrého večera to určitě nebude.