Hlavne at se vybodnou na tu wifi ve stanicích, ta je akorát pro zlost!
Vyblokuje i to zoufale pomalé edge, protože telefon se s příjezdem do stanice začne připojovat k wifi. Jenže, než se telefon k té wifi infrastruktuře připojí a proběhne to zoufale pomalé ověření, spojené s přesměrováním na logovací stránku kde člověk musí potvrdit souhlas s kdovíčím, tak už metro zas jede do tunelu a cestující je akorát zoufalej, frustrovanej a nas...ej, nad tímhle bordelem!
A .je mi fakt jedno, jestli za to někdo dostal prachy do kapsy nebo ne, nebo jestli to ČD Telematika při budování myslela dobře a jen z toho vznikl paskvil, proatože tohle technologický řešení zázraky neudělá.
Přestaňte už v dopravním podniku i ve městě myslet na sebe a začněte dělat to, proč si vás lidi platí. Začněte dělat a poskytovat kvalitní služby. A k tomu už dneska chtě nechtě patří i pokrytí >>standardní mobilní sítí<< dopravních prostředků. Tak přestaňte vymýšlet bejkárny, jak podojit operátory. Dělejte v DPP core byznys – přepravu. A operaotry nechte dělat core byznys – mobilní internet.
Jo, kdyby wifi hotspoty byly v každém vagónu a technicky jste vyřešili konektivitu pro pohybující se soupravu, tak bych to bral jako alternativu k mobilnímu internetu. Ale fakt nechci, aby se telefon v každé stanici připojoval a přihlašoval k wifi znovu. Kdo tuhle zprasenou UX vymyslel by zasloužil mučit.
Díky!
To by člověk chtěl fakt moc. Oni jsou rádi, že najdou čas na stavbu tunelů ( a tunelama nemyslím D-čko, ale třeba http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/2417401-zapomenuta-smlouva-za-pul-miliardy-dopravni-podnik-plati-za-pronajem-aut-ktera-mu)
Toto ovsem delaji i rize soukrome firmy, nebot se vydaje preleji ze suplete A do suplete B, a dotycny si necha vyplatit premie za to, ze snizil vydaje v supleti A. Ovsem statni (napr CEZ) to delaji zcela bezne. Ten propustil prozmenu nejake zamestnance (snizil vydaje na mzdy) aby si obratem tytez lidi najal za nejmene dvojnasobek na ICO.