V Německu jsem kdysi v elektroprodejně koupil vystavenou herní klávesnici s 50% slevou a plnou zárukou, a vůbec nevypadala opotřebeně. U Alzy a spol je sleva za použité zboží sotva 5-10% a to mi přijde poněkud málo. Nemusí s cenou jít hned na polovinu, ale když jsou škrti, tak tam použité zboží straší dlouho a já pak hledám obchod, kde si za stejnou cenu pořídím novou věc.
Mě přijde, že některé věci tak potřebují nutit, že jsou za to schopni i pár zákazníku obětovat. Nechápu, proč na Mallu nejde nastavit "pouze produkty z Mall" rovnou v účtu.. Když už tam nakupuji, tak to chci dovézt expresně kurýr/taxi do pár hodin. Dost často to chvíli zkouším a pak jdu raději jinam, protože nákup z více sekcí je takto děsně otravnej.
Totéž mě štve u Alzy, z ní je poslední dobou bazar a mají více ojetého zboží než Aukro. Nechápu proč si nejde nastavit "jen nové" rovnou perzistentně, nikdy nic použitého/rozbaleného nekoupím, ne u Alzy. Takže jdu většinou taky po chvíli pryč.
klidně bych si z příplatkovou službu, kdy by mi mall zásilku skompletoval do jedné připlatil, takhle z toho je obrovský nepořádek, nemluvě o řešení reklamací, stížností na dodání aj. problémech.
Ona do toho začíná takhle vcházet Alza, to její nové "skladem u partnera" s dodací lhůtou i týden je super, nedá se to totiž vyfiltrovat jednoduše přes jejich filtry.
Mall je poslední dobou čím dál nepoužitelnější obchod. Velkou část tvoří "partnerský prodej", objednávky se rozpadají na několik zásilek, zákazník ztrácí přehled, co dorazilo a co je na cestě. Výdejen ubylo a doručování je "co si kdo dovolí".
Obávám se, že to strhne i CZC a celý tenhle obchod majitel prostě "zařízne" pro nerentabilitu.