Tam bude využito nápadu Járy Cimrmana, a to dělostřelecké pošty. Ta, kromě snížení zátěže doručovatelů, měla výhodu rychlosti; zásilka vždy během pár sekund dopadla přesně na určenou adresu. Nevýhodou bylo, že adresátů (potažmo adresních míst) neustále a poměrně rychle ubývalo.
Ani to nemusí být špatně - ta data se mohou hodit někdy později, až se bude vyhodnocovat zda investovat do XXX. Pak se dá kouknout do těch dat, co někde leží a spočítat, jestli se investice vyplatí nebo ne.
Na druhou stranu - tím neříkám, že by se měly sbírat veškerý možný data, stůj co stůj. Říkám, že vyhodnotit ty data může mít smysl třeba jenom příležitostně.
Tak to Karlín potřeboval chytré lapmpy co šetří světlem takže místo osvětleného prostoru to bude jak na Karláku kde po instalaci sice né chytrejch zato pěkně b1bejch LED lamp místo osvětleného prostoru je prostor pro stínohru kde světelný kužel je jen pod lampou a okolo šero až tma....
Je dobře, že řeší aktuální problémy, narozdíll od takových nepodstatných věcí jako doprava:
Desítkám železničních tratí hrozí omezení rychlosti, někde i na 10 km/h
https://ekonomika.idnes.cz/dan-tok-dopis-adriana-krnacova-jaroslava-jermanova-linky-praha-p7i-/eko-doprava.aspx?c=A180409_153022_eko-doprava_ane
:-/
Smart eskalátory, je to tady :-))))))))
https://praha.idnes.cz/nadrazi-veleslavin-eskalatory-smer-jizdy-fg7-/praha-zpravy.aspx?c=A180410_124808_praha-zpravy_rsr