Odpovídáte na názor k článku Pražským Karlínem mají jezdit autonomní roboti, Foodora chce otestovat rozvoz jídla. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Po Finsku už jezdí běžně i v zimě. Podle finských zákonů robot na chodníku není ani chodec, ani cyklista. Takže musí dávat přednost všem. Většinou se to daří, nehod je málo. Za to jsou mediálně vděčné, protože i docela bizarní. Bohužel se roboti na semaforech řídí zelenou, což ale neznamená, že nemůžou křížit dráhu autu, které odbočuje a má dávat přednost lidem a cyklistům - ve Finsku cyklisti po přechodu mohou, jenže když robot není ani chodcem, ani cyklistou, přednost má auto. Třeba to časem vychytají.
Bohužel finští řidiči jsou už tak zblblí (třeba proto, že můžete být spoluviníkem nehody na křižovatce, i když jste jeli po hlavní a někdo vám nedal přednost), že někdy dávají na přechodu robotům přednost. Takže občas zbytečně blokují silnici.
Na finské silnici jsou roboti normálními vozidly. Mají proto i pojištění. Ale zrovna tihle malí s nákupy a jídlem jezdí po chodnících. Po silnici jezdí robotické mikrobusy, ale zatím jen v testovacím režimu.