Je škoda, že tam neustále otáčí dokola Hvězdnou bránu, kterou bych čekal už na Prime. Earla vysílali nedávno, což taky nedává smysl...naopak bych ocenil, kdyby se pokusili zase dostat k věcem, jako byla Heuréka, Skladiště 13, Chuck, Brainiac, reprízy Faktoru strachu, Mythbusters, Kdo přežije.....takových věcí, které už dlouho nikde nebyly a oni je naprosto ignorují.
Přidám se: Pořád používá Prima COOL ten rychlodabing kde se dabér překřikuje s originálem, všechny postavy stejná hlasitost (i když jsou 100 metrů od sebe), někdy stejný dabér pro více postav pokud se nepotkají? Dabovali takhle třeba Pevnost Boyard, Wipeout nebo Top Gear. V 90. letech bych to pochopil, v roce 2012 už to trhalo uši a dnes už bych čekal jinou kvalitu. Možná i AI by udělala lepší dabing
31. 3. 2025, 23:53 editováno autorem komentáře
Dexter, Walking dead, Heroes, BBT, HIMYM, Simpsonovi, Futurama, Griffinovi, Narcos, Chuck, Misfits... Na Coolu byly vsechny nejvetsi hity na jednom miste, coz je v historii ceskych tv uplna rarita. Uz z toho zbylo jen torzo, ale asi se dalo cekat, ze to neslo dlouhodobe financne utahnout. Zpestreni nabidky a navrat k zacatkum proto nelze nic jineho nez chvalit.
To já reklamy vítám, na ČT mně vyloženě schází. Nejen, že si můžu zajít na záchod, vyklidit myčku, naplnit myčku, dát si drink¨, v létě přesunout polévání zahrady, vyřídit maily, paralelně dělat na něčem do práce nebo se v přestávkách dívat na něco zajímavějšího, ale i převlíct se, dát si sprchu, vyřídit pár telefonátů... Za mě by měli počet reklam zvýšit a hlavně ty reklamní bloky prodloužit.
v díle co běžel 26.3 jsou dvě reklamní pauzy o délce 15 minut (8+7), celkem 57 minut vysílání, tedy na epizodu o délce 42 minut šoupli 15 minut reklam.
Ono je to i o nějaké míře, když se pořad reklamama natáhne o třetinu a ještě donutili provozovatele IPTV, aby mi při pauze, tedy když jejich pořad ani nesleduji, pustil další jejich reklamy, tak jim na to peču a pustim si to z nějakýho streamu. btw ta timeline s označením reklamních bloků, které se mi u Primy objevují, je docela demotivující a když omylem vyberu jejich kanál, tak automaticky odcházim jinam
Reklam je během jedné hodiny max 15 min. Sledoval jsem Živí mrtví a byly tam dvě reklamní pauzy o celkové délce 10 minut. Takže nekecejte nesmysly. Já oproti vám chápu, že kdyby ty reklamy tam nebyly, tak bych ani nekoukal na seriál, protože zadarmo by se asi nevysílal.
28. 3. 2025, 16:03 editováno autorem komentáře
Cool ještě existuje? Pamatuji ji jako stanici, ze které jsem byl nadšený. Všechny ty nové seriály jako Simpsonovi, Stargate, pořád bylo na co koukat. Časem, někdy kolem 10teho opakování mně to už začalo trochu lizt krkem a někdy kolem 15teho jsem Cool definitivně přesunul na pozici 115, kam se neprepnu ani po hodně náročném večírku. Stanice pro zoufalce. A na co se teď koukám? Třeba poslední Reacher je parádní ...
Před 15 lety byl Cool pro všechny mladý duchem.
Ale nějak se to posunulo důchodcovským, konformním směrem.
Earl je lehký návrat, ale těch seriálů, které někam zmizely a mají svou dlouhodobou kvalitu, je spousta.
Možná že je mají zablokované streamovací služby, jinak to moc nechápu.
Anebo jsou ti mladí opravdu silně konformní, zcela sešněrovaní tlakem sociálních sítí a radši jedou jen po povchní zábavě, bez vnitřního obsahu, tak se Cool přizpůsobil.