Vlákno názorů k článku
Prima: Dohodli jsme se s každým, jenom O2 TV není připravená od Michal Kubeček - Ročně kvůli možnosti přeskakování reklamy přicházíme o stovky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 2. 2022 14:28

    Michal Kubeček

    Ročně kvůli možnosti přeskakování reklamy přicházíme o stovky milionů korun

    Aby tohle mohla být pravda, museli by provozovatelé IPTV Primě poskytovat přesná data, ze kterých by se dalo spočítat, kolik diváků daný reklamní blok nebo jeho část vidělo (tedy spíš kolik klientů si ho stáhlo), a Prima by inzerentům musela fakturovat na základě těchto čísel. Skutečně to takhle funguje nebo nám tu Prima věší bulíky na nos?

  • 2. 2. 2022 21:04

    Petr Faistauer

    Právě tyhle statistiky sledovanosti (celkové) žádný IPTV operátor nepustí ven, podle nich se totiž staví byznysplán. Jak už jsem psal (opakovaně), cosi si jaksi vypočítali. Ale nechtějí říct z jakých podkladů a jakým způsobem. Jenom furt "přicházíme o peníze !".
    Timeshift a možnost posunu je základ každé IPTV a ani diváci, ani O2 nemůže za nepochopení principu technologie. A taky, co jsou poslední přírůstky "Show" a "Star" + současná "Love"? To jsou jen nosiče reklamy, mezi kterými je nějaká laciná xkrát reprízovaná vata (Rosamunde Pilcher, Doktor z hor, Nikdo není dokonalý, atd ad nauseam). Kdo by za to měl platit??

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).