Skupina Prima koupila 80% podíl v online mediálním zastupitelství Impression Media, které zastupuje více než 153 webů. Minoritními podílníky společnosti jsou nadále Roman Stolejda (13 %) a David Bauckmann (7 %).
Portfolio skupiny Prima se rozšíří i o marketingovou agenturu Programmatic Media, která nabízí programatické plánování, tvorbu webů a webovou analytiku, marketing na sociálních sítích, PR komunikaci, produkci a další služby.
Součástí transakce jsou také weby Femina.cz, Autoweb.cz, Magazinzahrada.cz, Living.cz, které se nově začlení do online redakce skupiny Prima.
Společnost Impression Media se nově zařadí pod obchodní zastupitelství Media Club a bude nadále svým klientům zprostředkovávat stejné služby jako doposud. Jednatelem společnosti zůstává Roman Stolejda, kterého ve funkci doplní Petr Hatlapatka, obchodní ředitel online divize Media Clubu. V rámci akvizice se počítá i s přestěhováním 40členného týmu na adresu skupiny Prima.
Mezi jednatele Programmatic Media se nově zařadí Petr Miláček, ředitel analýz skupiny Prima, který se bude věnovat rozvoji této společnosti v oblasti mediálního plánování.
Dosavadním vlastníkem Impression Media byla společnost Media Bohemia. „Mediální skupina Media Bohemia optimalizuje portfolio svých produktů a bude se v nadcházejícím období maximálně soustředit na rozvoj klíčových značek, jako je Rádio Blaník, Hitrádio, Fajn rádio a Rock rádio, a digitální aktivity s nimi související,“ vysvětlil Miroslav Hrnko, generální ředitel mediální skupiny Media Bohemia.
„Díky akvizici Impression Media významně posilujeme v online reklamě a zařadíme se mezi přední hráče na českém trhu. Díky bohatému portfoliu webů dokážeme klientům nabídnout přesné cílení kampaní na vybraný segment,“ dodal Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.
 
 
