Tak jsem se schválně na jeden upoutávkově-reklamní blok podíval. Schválně jsem vybral ten mezi dvěma dílama Simpsonových (P Cool), což je jedna z mála věcí, na které se v televizi dívám.
Suma sumárum, v celém reklamně-upoutávkovém bloku je jediný výrobek, o kterém nemůžu okamžitě říct, že nemám zájem. Ani jediná reklama mě nepřesvědčila o tom, že bych měl koupit zrovna jejich výrobek. Takže i kdybych se na reklamy koukat musel, jejich účinek bude plus mínus nula. Jo a jeden přechod ke konkurenci. Hlavu mám tak vycvičenou, že zvuk televize, pokud se na ní nedívám, snadno odfiltruju. Jen tlačte. Každá akce vyvolá reakci.
Televizní reklamy ani nemají fungovat tak, aby si člověk po jejich shlédnutí hned běžel koupit zmiňovaný produkt do obchodu. Zaseje to do našeho podvědomí informaci, že takový produkt existuje. Když se pak v obchodě rozhodujeme mezi no-name pracím práškem Špindíra práškem Sajrajt, který známe alespoň z reklamy, tak si pravděpodobněji vybereme ten druhý. Můžeme si říkat, že nás to neovlivní, když o tom víme. Ale i totální blokádou produktů z reklam při nakupování jsme jimi vlastně ovlivněni.
Jako nejlepší vidím na reklamy pokud možno nekoukat vůbec. Taky už několik let nemám televizi.
Ale ani nemají fungovat tak, že v divákovi zanechají dojem hahaha, tak tohle FAKT NE. Chápu, že určitý vysílací čas ta televize vyčlení na reklamy, aby mohla platit náklady. Ale je to už pár let, co jsem viděl poslední dobrou reklamu. Nebo aspoň ucházející reklamu. Nebo aspoň reklamu s nápadem.
Kdybych nepil pivo, kafe a nemusel jezdit autem, tak souhlasím na 100%. A k čemu je dobrý Fastfood? Snad jak si co nejrychleji pořídit žaludeční vředy. Narazil jsem na restauraci, kde se na jídelním lístku skví nápis Slow food. A skutečně to stojí za to..
Komerční televize nesleduji, neb je to souvislý blok reklam občas přerušený nějakým pořadem. Stejně nejspíš nevalné kvality.. A přitom Nova kdysi tak slibně začala. Filmy, muzika... Kdeže loňskě sněhy jsou.