Pan Malaník je neuvěřitelně prolhaný člověk. Pouze drobný tech. problém a DPD nedoručuje ani po roce od toho "drobného problému". Po domluvě se zákazníkem změna doručovacího termínu ! S kým se ti dobytkové domluvili ? Možná tak sami se sebou. Dva dni dovolené v řiti. Radši si pro zásilku dojít pěšky , než strkat svoje peníze těmto diletantům.
Hrůůza, absolutně nedoporučuji tuto firmu, firma zrušila spolupráci se Sazkou (no, spíše Sazka s nimi) tedy Pick Up u Sazky není možný, nicméně v systému se toto neobjevuje a stále mají jako místo doručení Pick up Sazka i když už tam nedoručují. Na jejich telefon se není možné dovolat, spojení až tak po půl hodině vytáčení čísla. Po delším (delším než extra krátkém) zmáčknutí hvězdičky (jako potvrzení nahrávání hovoru) se telefon odpojí (tedy jistá naprogramovaná selekce zákazníků, kteří se vůbec dovolají). Na emaily co je se zásilkou firma nereaguje (pouze automat). V aplikaci DPD kurýr se objevují zavádějící informace v rozporu s rychlým odkazem o umístění zásilky.
Služby za již předražené peníze absolutně neodpovídající, jediná možnost dojet si pro zásilku do depa, než jí po sedmi dnech zase vrátí zpět k adresátovi. Zlatá Česká pošta.
I ja mam opakovane spatne zkusenosti s DPD. Přišel mi baliček z francie, kde byla neplna adresa (chybelo cislo domu). Na DPD meli muj telefon i email. Prislo mi upozorneni na to, ze zasilku maji, ale pak slo vse podivnou cestou. Menili terminy doruceni, misto, aby se ozvali at doplnim informace, az nakonec poslali balicek zpet do francie , aniz by mi cokoli sdelili. Takze ted nemam ani balicek , ani penize a DPD odpovida opakovane pouze emailem, ze s tim nemuze nic delat....
Ten pan Malaník lže, protože DPD má problémy pořád od té doby co jsem se s nimi setkal. Balíky nedoručujou a ani nezanechají lístek ve schránce. Nedá se na ně dovolat. Je to jedna velká katastrofa. Podávám podnět k prošetření ČOI. Nikdy už si u nich nic neobjednám a udělejte to samé jestli chcete něco doručit.
ano, my tez stale na Nehvizdech... na emaily nereaguji a zive operatory na telefonu nemaji.
neni to poprve, kdyz mam moznost vyberu, je cokoliv lepsi nez DPD (napriklad - na baliku poznamka "nefunguji zvonky, pro doruceni treba volat xxxxxxxxx"... kuryr samozrejme nezavola - nema povinnost a neumi cesky, takze volat nechce), hned 1 den je v tracku napsano ze probehly 2 neuspesne pokusy o doruceni a ze ted si to muzu leda vyzvednout na DEPU - volam tam a oznami mi, ze balik poslali zpatky po 3 neuspesnych pokusech. yippie)
problem DPD trva i po mesici "na depu NEHVIZDY" je "tento tyden nejaky problem" a zasilky zustavaji lezet - i kdyz vam prijde SMS ze se balik bude dorucovat ten den, zustane v depu a neni nalozen.
na infolince je zrusena moznost ziveho operatora, muzete si bud jen nechat potvrdit automatem, ze zasilka je na depu - nebo se vam dostane doporuceni ze reklamovat muzete jen pres aplikaci.
DPD nebrat!
Tak opět to DPD...v pátek SMS, že zásilku doručí v pondělí 26.2. Od včera přes několikeré telefonické upomínání na jejich lince, přislíbili doručení dnes t.j. 27.2. a opět NIC. Po dalších telefonátech nejsou schopni říct, kde zásilka je a co se s ní vlastně děje a kdy bude doručena. Operátoři velmi arogantní bez ochoty problém rešit, vlastně je to nezajímá a telefonáty je obtěžují, spojit s nadřízeným nemají oprávnění... Ve VOP mají v reklamačním řádu samozřejmě uvedeno, že termín doručení negarantují...
Me nejvic stve, ze DPD permanentne lze. Zakaznikum, firemnim zakaznikum, novinarum. LEZ, LEZ, LEZ a pozor, pauza, dalsi LEZ.
Kdyby priznali hned pravdu a rekli prominte, nestihame, bude to pozdeji - to vsichni pochopi. Ale takto: byt zamestnancem DPD, necekam a zdrham nez me jejich jmeno pospini zivotopis.
U nás stále hledají lidi na rozvoz (depo Teplice). Měl jsem možnost si to na týden vyzkoušet. Ráno v 6h nástup, do 9h čekání na pasy, potom to v jednom naložit do rozpadajícího se Ducata, vyrazit 40km do Chomutova, tam roznášet 50kg pytle s granulema a pneumatiky, když je rozvezeno udělat svodku, jet 40km zpět, odnést vybrané peníze do banky, vyložit svoz a nevyzvednutiny z auta. Samozřejmě se obědvá a telefonuje lidem za jízdy, porušují se zákazy zastavení... Máte +/-100 zásilek za směnu, tj. 5 minut na zásilku . No neberte to za 15k hrubýho, 14h šichty, auto kepl, zodpovědnost za +/- 120k z dobírek a šéfa ko**ta. Každej kancelářskej pindal nebo dojnice co si objedná 2x 50kg granulí pro čokla protože je to o 2.-Kč levnější by si to měl jít vyzkoušet na vlastní bulvy...
4p opravdu není za prvními dveřmi, to máte naprostou pravdu - ale chodník je JESTE před prvními dveřmi.. takže asi tak, provokatére.. Navíc patří k běžné zvyklosti, že kurýři všech dopravních společnosti doručují na recepci firmy k sekretářkám - nebo jste ve svém okolí viděl, že by sekretářky běhaly na ulici, aby mohly kurýrovi potvrdit doručení zásilky?
A jaké balíky? Depo nebo budovu Pošty ve Vašem okolí mohou zrušit. Ale pokud jde o samotné doručování balíku (Balík do ruky), tak to musí roznášet na jakoukoli adresu, i kdyby depo bylo 100 km daleko ;)
A jen tak mimochodem. Píšete o balících. Jak je to s dopisy? To také zrušili? ;) Pokud ne, tak nemohou zrušit balíky, byť každý se roznáší jinak.
Pane hloupy, on si za dopravu zaplatil, a kazda normalni doprava dorucuje tam kam je zaplaceno, ze vy jste neschopny a liny odvest praci za kterou jste placen je ciste vas problem a nelze nez konstatovati, ze takoveho "kuryra" by dopravce mel obratem vykopnout, jinak brzo skonci sam.
to myslím vážně.. mám na mysli situaci, kdy jsem v kanceláři a jsem zvyklý na to, že když si něco objednáme do firmy, tak přepravní služba / pošta doručí zásilku na recepci, kde to naše recepční při přebírání pochopitelně zkontrolují.. ale rozhodně nečekám, že mi někdo bude volat "pojdte si dolů (= nemám čas nebo chuť se k vám s tím tahat do patra).. ".. lidsky sice mohu před vánoci kurýry chápat, že toho mají až nad hlavu, ale během roku mě to nezajímá. I dle svých podmínek má naprostá většina kurýrních společností v přepravních podmínkách uvedeno "doručení ZA PRVNI DVERE" - ne na chodník.
DPD pro posílání zásilek nepoužíváme, ale shodou náhod zrovna včera jeden z jejich kurýrů nám něco doručoval v samotném centru Prahy, volal z chodníku, jestli si pro to můžeme dojít - nebyl jsem tam, tak jsem mu řekl, ať to hodí do 4p na recepci a neměl s tím problém a balík tam nechal.
ale co musím říci,ž e mě fakt na nich neskutečně DERE, co si to vůbec DOVOLUJI! - chtít po zákazníkovi, aby si pro balík přišel před dům.. a to není jednou. to je POKAZDE..! máme dvě kancelář v Praze na různých místech a pokaždé to zkouší ".. tady DPD.. můžete si přjit dolů.. "..
neznám žádnou jinou firmu, která by měla tu drzost.. fakt drzí jak opice! a to ještě byli nuceni přiznat svůj omyl, když na zákaznické lince naprosto zrušili číselnou volbu pro přepojení na operátora, takže když tam volal zákazníik, tak neměl šanci se probojovat k živému člověku.
Otázkou je, jaký je vlastně výběr. Z Alzy čekám malý balíček (resp. dva, nechápu proč) ... poslali to Geisem. Mělo to přijít 18.1. a pořád nic. Vysvětlení? "uvedenou zásilku evidujeme na příslušném depu, ale bohužel není doručována. Z provozních důvodu se nedaří naložit na rozvozové vozidlo."
A pořád nic a pořád nic. Alzu to nezajímá, ta má vyexpedováno, Geisu se nedaří.
Intime také většinou žádná výhra (alespoň u nás, jinde to může být lepší). A balíky u nás oficiálně zrušili ... Zbývá PPL a možná UPS.