Ono je treba se na to podivad zasadne jinak. PaG investoval vice mene do produktu, ktere podporovaly brand a brand jednotlivych znacek. Nicmene podstatne je, ze ty jejich znacky a produkty jsou silne etablovany na trzich a hlavne, finalni reklamu jim tvori stejne prodejci. Proste kdyz Tesco da do letaku jejich produkt, vychvali jej, tak za ne tvori tu komunikaci a prodaji to.
Takze toto neni zcela jiste ukazka toho, ze by digitalni reklama nefungovala. Ona funguje na vybornou, jen se s ni musi pracovat. A jelikoz s PaG docela pracuji, vim jakym zpusobem nakupuji (nakupovali) digital v ramci CEE, co je jejich cilem, jak to vyhodnocovali apod. tak verim, ze jim to zadnou zmenu prinest nemohlo.
Vite ono jsou porad jeste firmy, kde sedi vedeni uz desitky let a tato vedeni tak nejak porad doufa, ze se vrati doba, kdy se zrusi online a vse se vrati zpet do offline, tak jak tomu bylo desitky let predtim. A tak jsou zde snahy vsem ukazat, jak je ten online vlastne zbytecny.
K tomu, abych věděl, že prací prostředek v Německu je sice nepatrně dražší, ale o tolik kvalitnější, že se ho vyplatí koupit tam, žádnou reklamu v českých sdělovacích prostředcích opravdu nepotřebuji. Protože když mi ta samá krabice vydrží dvakrát tak dlouho, vyjde mne laciněji.
Ale Tesco jim zadarmo nic neodkomunikuje. Pokud Tesco vloží do letáku produkt P&G, tak to Tesco nedělá na své finanční triko. V naprosté většině případů to financuje P&G, ať už slevou na ten produkt, přímou platbou, jiným produktem zdarma apod.
Takže to může vypadat, že produkty P&G prezentuje samotné Tesco, ale prodejce na to finance od dodavatele dostane.