Ale Tesco jim zadarmo nic neodkomunikuje. Pokud Tesco vloží do letáku produkt P&G, tak to Tesco nedělá na své finanční triko. V naprosté většině případů to financuje P&G, ať už slevou na ten produkt, přímou platbou, jiným produktem zdarma apod.
Takže to může vypadat, že produkty P&G prezentuje samotné Tesco, ale prodejce na to finance od dodavatele dostane.
Díky za podotek. Každopádně to vypadá, že P&G dokáže investovat i efektivněji, byť těch 100 milionů USD není v jejich celkových výdajích až tak velký objem.
K tomu, abych věděl, že prací prostředek v Německu je sice nepatrně dražší, ale o tolik kvalitnější, že se ho vyplatí koupit tam, žádnou reklamu v českých sdělovacích prostředcích opravdu nepotřebuji. Protože když mi ta samá krabice vydrží dvakrát tak dlouho, vyjde mne laciněji.
Vite ono jsou porad jeste firmy, kde sedi vedeni uz desitky let a tato vedeni tak nejak porad doufa, ze se vrati doba, kdy se zrusi online a vse se vrati zpet do offline, tak jak tomu bylo desitky let predtim. A tak jsou zde snahy vsem ukazat, jak je ten online vlastne zbytecny.
Ono je treba se na to podivad zasadne jinak. PaG investoval vice mene do produktu, ktere podporovaly brand a brand jednotlivych znacek. Nicmene podstatne je, ze ty jejich znacky a produkty jsou silne etablovany na trzich a hlavne, finalni reklamu jim tvori stejne prodejci. Proste kdyz Tesco da do letaku jejich produkt, vychvali jej, tak za ne tvori tu komunikaci a prodaji to.
Takze toto neni zcela jiste ukazka toho, ze by digitalni reklama nefungovala. Ona funguje na vybornou, jen se s ni musi pracovat. A jelikoz s PaG docela pracuji, vim jakym zpusobem nakupuji (nakupovali) digital v ramci CEE, co je jejich cilem, jak to vyhodnocovali apod. tak verim, ze jim to zadnou zmenu prinest nemohlo.