Samozřejmě že vždy existuje řešení . Ideálně které dá vydělat třetí straně , dá důvod existence certifikačním autoritám a tak podobně. Nebo rovnou produkuje tvz "dlouhé peníze".
Není v zájmu ani výrobce auta ani provozovatele auta aby ještě platili navíc třetí straně než je za zprostředkování přenosu elektrického proudu nutné. Ikdyž se to někomu nelíbí ono ...tady je číslo účtu tak si ho zkontrolujte je jednoduché a levné... jen se na něm dodatečně nedá tolik vydělat.
Neplati se jen za zprostredkovani prenosu elektricke energie, ale i za rezervaci prikonu, jeji vyrobu a sluzby operatora. Mate to schovane v koncove cene.
Take platite udrzbu dobijeci stanice a nejakou marzi. Pokud vyzadovalo zastupitelstvo za dobijeci stanici nejake vypalne (casto tomu tak je) tak to zaplatite v cene taky.
Pokud myslite poplatek za transakci... inu nechtejte vedet kolik darmozroutu je po ceste u bezne platebni transakce (alespon 4). Ale i u specialnich karet protoze site cerpacich stanic jsou natolik neschopne mit vlastni systemy ze si je plati jako sluzbu.