To mi připomíná pana JG z C+ Lux, který mi ve vzájemné komunikaci tvrdil, že všechno, co na Skylink přidá je "novinka". A to i u věcí, které mají ostatní operátoři třeba už x let...
Něco podobného dělala ve svých začátcích Nova, když u 20 let starých a mockrát opakovaných filmů v programu psali "premiéra", protože oni je vysílali poprvé.
Ano, Prima vychází z odhadu. Peoplemetr je sice metoda uznávaná, ale furt je to odhad na základě VZORKU populace.
A na citovaném Forbesu mě pan Singer notně pobavil, že za prvé zmiňoval jakási "prémiová práva" v souvislostí se zpětným sledováním (??) a jak najednou zapomněl na předchozí vyjádření Primy, že za zpětné sledování a přetáčenou reklamu nedostávají nic...
citace:
"Ale když porovnáte, kolik nám platí za možnost zpětně sledovat obsah v porovnání s tím, co se za to běžně platí jinde v Evropě, je to relativně směšné. A to je ten problém. Poplatky operátorů tato prémiová práva dostatečně nereflektovala."
To mi připomíná pana JG z C+ Lux, který mi ve vzájemné komunikaci tvrdil, že všechno, co na Skylink přidá je "novinka". A to i u věcí, které mají ostatní operátoři třeba už x let...
O manipulaci s fakty ve věci zahraničních VOD s reklamou v dalším odstavci rozhovoru už ani nemluvě.
my máme peníze až z toho, když se na ni podívají
Překvapuje mě, že se ještě nikdo nepozastavil nad tímto tvrzením. Jak mohou získat inzerenti informaci, kolik bylo shlédnuto reklamy na médiu, které je "multicast" a jednosměrné a tudíž z principu přenosu nelze zjistit, kdo si co pustil jinak, než dost pofidérní metodou peoplemetrů? Navíc sledovanost reklamy jistě ovlivňuje i její kvalita - jsou reklamy, na které jsem natolik alergický, že automaticky vypínám. Teda když už se zrovna na televizi vůbec dívám.