Mám to přesně stejně. TV nemám, občas využívám IPTV u místního ISP. A kdybych na této platformě neměl možnost přeskakovat reklamy, asi bych z toho už dávno zblbnul. Ty reklamy jsou něco šíleného, frustrujícího, odporného. A furt dokola - reklamy na alkohol, půjčky, supermarkety. Kanály TV Prima jsem přestal úplně sledovat od doby, kdy nejdou jejich reklamy přeskakovat... (stejně nejsem cílovka - chlast mi moc nechutná, půjčku jsem si nikdy na nic nebral a nemám to v plánu a raději jdu nakoupit do staré dobré Jednoty než do super/hyper marketu)
Naštěstí mi stále ještě funguje řešení pro lokální nahrávání, takže jsem schopen přeskakovat reklamy všech stanic. Reklamy jednoduše přeskakuji pomocí číselných tlačítek DO (číslo tlačítka = počet přeskočených minut), takže mohu posoudit postupné prodlužování rekamního bloku. Typicky dnes, Nova, 6 minut, Prima 8-9 minut. Většinou tyhle kanály nesleduji, ale když už, tak jedině ze záznamu. Často tak, že si pro potencionálně sledovaný pořad nastavím nahrávání, a pak si, ještě v době, kdy pořad není u konce, tedy cca 30 - 40 minut po jeho začátku, spustím přehrávání záznamu. Většinou to tedy dopadne tak, že konec pořadu sleduji více méně v reálném čase.
Ani jsem si nevšiml že byl limit na 2x6 minut za hodinu, tedy pokud ho vůbec někdo dodržoval. Už léta je běžná délka reklamy 2x9 minut. Konkrétně jsem si toho všiml na TF1 a SAT.1. Ale možná kdybych odečetl upoutávky a předěly, tak se do limitu vlezou. Zajímalo by mě jaké zákony platí pro televize které sice sídlí v zahraničí, ale signálem pokrývají i celou ČR (typicky nekódované satelitní vysílání)
14. 12. 2022, 15:36 editováno autorem komentáře
Dokud jsem ještě koukal na televizi, tak jsem reklamy řešil odchodem před dům a cigaretou. Jedno cígo za hodinu není zase až tak strašně moc :-) :-) :-) A akorát to vyšlo.
Faktem ale je, že manželka když se náhodou kouká a nastanou reklamy, odchází taky na kouř a jdu s ní. Po cigaretě běží reklama ještě dobré 3 - 4 minuty. Tak je to fakt delší.
když už v TV je nějaký zajímavý film, tak většinou vydržíme do první reklamy a pustíme si ho na VODu. On ten čas, o který se film reklamou natáhne je dost vysoký. U dětských pořadů jsou reklamy také spíše velice obtěžující, tam mám subjektivní pocit, že to tvoří polovinu času.
Nevím, jestli současný trend celoplošných televizí je takhle udržitelný, mám pořád pocit, že na to už nikdo nemůže dívat, ale televize prezentují pořád dost vysoká čísla.
Pro české komerční TV stanice a i v evropských státech sdružených v EU nyní platí jednotná evropská audiovizuální směrnice, o které se zde psalo již 27. 10. 2022. Proto asi nebude rozdíl podle sídla, pokud to nejsou stanice v zemích mimo EU. Pro britské, arabské a asijské stanice toto omezení neplatí, což většině tuzemských diváků asi ale nevadí.
Reklamní bloky v televizi jsou delší, ukazují první analýzy .
..........................................................................................................
Ono to v podstatě ani nevadí .
To lze lehce obcházet pomocí aplikace .
Filmy co mě zajímají, si lehce stáhnu z televizních serverů, bez reklam .
V televizi, nebo settopboxu to lze z flešky běžně přehrávat .
Hlavně si nekupujte televizory Panasonic, tam si hrají na autorské práva .
Ať nenarazíte .
Je jedno, jestli se jedná o televizi, anebo něco jiného. Postupně je tady snaha ve všech směrech vás oklešťovat o pohodu v životě. Když se teda dotkneme reklamy v televizí. Tak už dávno je nastavena na nestravitelnou úroveň a je mi líto důchodců, kteří díky nepoužívání moderních způsobů sledování tv, mají opravdu problém. Matka mi minule řekla, proč se stále někdo snaží ze mě udělat "bl..ce.". Já jsem řekl, že opravdu nevím, proč to tak přehánějí, ale nejsem schopen jí pomoci...