Včera jsem zkoušel hned po půlnoci a moc to nezafungovalo. Platba přes ComGate platební bránu se nepropsala a celá žádost tak po 30 min. byla stornována.
Ocenil jsem příkladnou péči paní na infolince (předpokládám, že to byla linka Cendisu), která se mi i přes pokročilou noční hodinu pilně věnovala.
Dojem pokazil až pracovník IT, který měl požadovaný incident k analýze a vyřešení. Celou záležitost odbyl konstatováním, že závada byla na straně plátce, který včas nestihl platbu autorizovat a potvrdit. Což jsem vyloučil, že by mohla být závada na straně vlastní platební brány či jejich interfaců do mé banky připadně do systému Portálu dopravy ho asi nenapadlo řešit, nebo se s tím nechtěl zabývat.
Dnes jsme podal novou žádost úplně totožným způsoben jako včera a vše prošlo na první dobrou.
Tak teď jen očekávám, jak to všechno klapne dál :-)