S jejich řidiči mám nejlepší možné zkušenosti, i když třeba objednám jen jednu dvě tašky, vždycky se nabídnou, jestli to mohou někam vynést. Navíc pokud je s nákupem něco špatně, tak to podpora velmi rychle a vždycky vstřícně řeší. Ale každý máme zkušenosti asi jiné. Já zatím z plus mínus 50 nákupů bezvýhradně tyto. :-)
Patřím mezi ty, co mají u Rohlíku již druhým rokem zaplacené premium (= doprava s výjimkou expres do 2 hodin zdarma) a byť se občas nějaká ta chybka objeví, jsou pro mě velmi spolehlivým dodavatelem potravin a drogerie.
Podpora je fajn, většinou lze řešit hned (pokud člověk píše v jejich pracovní době) a k mé spokojenosti. Jediný větší fail byly zpožděné a popletené objednávky v období po zátahu na zahraniční pracovníky v jejich pražském skladu - bylo poznat že chvíli trvalo, než si nové lidi dobře zaučili. "Kauzu" samotnou nekomentuju, neb na to tady na lupě bude mít asi každý trochu jiný pohled.