To není závist, to je konstatování.
Vidím to denně, podnikatel podniká tak, aby vše zaplatil a měl zisk.
Pak přijde týpek, kterému je vše jedno, udělá hurá akci, "prodává pod cenou", časem celý segment zdegeneruje, nakonec týpek udělá slavnostně exit a jde dál.
Celý segment je zdegenerovaný, protože týpek naučil lidí, že se "prodává pod cenou" a nikdo nemá šanci to změnit.
A tihle týpci se vydavají za úspěšné podnikatele.
souhlasím, i mě je jedno, kdo za tím stojí. Nelíbí se mi, způsob reklamy a podle mě i lživé. Na housce jsem od začátku, vidím určité zlepšení, ale zase ne takové, jaké bych si představoval, resp. takové jaké je propagováno. O sortimentu ani nemluvě. Je hezký že čupr podporuje lokální výrobce, zkoušel jsem je, ale kvalita byla lepší, ale cena :-D Raději nemluvit. Na druhou stranu chápu, že nejosu krám a mají omezen sklady, ale...
asi máte na housce holt více štěstí... Osobně mám rád třeba jogurty a bohužel se dost často stávalo, že skladem měli 2, ostatní vyprodáno. A i tak, třeba v porovnání s Globusem mají na rohliku tak 10%.
každý jsme jiný a vidíme komfort v něčem jiném. Mě třeba nedělá problém po návratu z dovolené zajet nakoupit. Protože jdu po konkrétních věcech, jsem do 40 min zpět. Je to o tom, že každý preferuje jiné varianty. Jen jsem se snažil říci, že rohlik není tak skvělý, jak čupr mele...
na itesku sem zacinal a jel s nim dlouho i v dobe, kdy uz u nas byl davno rohlik. Bohuzel kvalita byla obecne horsi a to hlavne kvalita dodavaneho zbozi. Zelenina byla temer pokazde s nejakou vadou. Casy dodani a kde co daleko horsi a ano vyhodou bylo, ze se slo spojit s akcemi co beziv Testku. Nicmene kdyby bylo Tesko pro mne lepsi, budu v nem pokracovat i nyni.
A to, zda za tim stoji Cupr nebo Pepa je mi nejak jedno.
ale vyzkoušel a byla to ještě větší katastrofa. Objednával jsem večer (v noci) za nějakou cenu. Když nákup přivezli, ceny byly úplně jiné - vyšší a v nákupu jsem měl asi 20% náhrad, protože údajně zboží nebylo. Nhrady byly třeba i 2x dražší. Když jsem nespokojen linku, bylo mi odseknuto, že to je jejich právo, že jsem nakupoval za ceny v akci, která ten den platila, ale další den už ne. A v podstatě mě poslali do ř*t*. Takže iTesco za mě, fakt už nikdy, ale sám ani normální tesco nemusím.
Souhlasím s tím, že online má své výhody, pro někoho více, pro někoho méně. Z mého pohledu je rychlejší si dojet nakoupit offline a mám pod kontrolou především kvalitu.
Vidite panove, kolik negativ jste nasli. A presto je to sluzba, kterou ochotne vyuzivaji tisice a tisice lidi... a ja taky. Komfort vyrazne prevysuje negativa a i to, ze cenove to vychazi docela draho. Ale ta prijemnost, jet po tydnu z dovolene a hodinu po navratu prijede auto s komplet nakupem je k nezaplaceni.
Jinak ano, nektere veci tam nemaji, ale vetsinou to jsou takove, ktere nema ani 95 % jinych obchodu s potravinami a ano, pokud clovek hleda nejake speciality, tak si musi zajit jinam, ale porad tyto sluzby pokryji tak 90 % potreb beznych domacnosti, spise jeste vice.
Ale samo, nasel bych i nejaka negativa. Treba to, ze nekdy clovek nevi co dovezou, hlavne u kusove zeleniny. Nekdy je kusova cibule jako kulicka na cvrnkani jidy je to jako meloun. Prisly uz i divne smrdici ryby, pohnila zelenina, nekdy tam neco chybi, ale na druhou stranu jakoukoli reklamaci resi rychle a v podstate neresi a vraci penize apod.
Takze ja rohlika vyuzivam dost, zaroven i dost lokalni prodejce a kombinuji to.
naprosto souhlasím. Výběr je fakt tristní a ceny jsou hodně natažené. Ve finále ani moc akcí nemají. A pokud neudělám nákup za hromadu peněz, musím platit dopravu. Jako upřímně, jediné plus vidím v tom, že těžké věci nemusím tahat. Ale rozhodně neušetřím čas, natož peníze. Ke všemu přestali dávat i účtenky, takže vlastně nemám ani možnost zkontrolovat, zda došlo vše. Další věc je, že v Safari na Macu to ani moc nefunguje a teď o svátcích nebyla ani volná kapacita, web byl nepoužitelný. Kvalita zboží, hlavně ovoce a zeleniny je hodně sporadická - párkrát se mi stalo, že jsem dostal "něco" co bych v krámě vhodil zpět do pultu. Takže jsem opět začal nakupovat offline a jsem spokonený.
Každý chce hned expandovat, přitom mu to dobře nefunguje ještě ani na domácím trhu. Ač je mi Rohlík sympatičtější, když už přijde na řadu online nákup, nakupuju u Košíku, protože prostě "Máme 3x větší výběr než běžný supermarket" není pravda a já na Rohlíku nákup toho, co chci, udělat nedokážu. I Vietnamec, kterého mám kousek u baráku, má lepší výběr. Pokud už má Rohlík v něčem trochu výběr, tak 70 % položek je stejně aktuálně nedostupných. Na Vánoce jsem objednával online, abych se nemačkal v obchodech a na Rohlíku to prostě nešlo. Odhadem třetinu zboží vůbec neměli a za ten zbytek, protože bych musel brát dražší náhrady, bych zaplatil u nákupu za 1500 skoro o 700 víc. On ani Košík není co se nabídky týče zrovna super, že bych ho rád využil místo nákupu v místních marketech, ale aspoň je jako nouzovka použitelný.