Každý chce hned expandovat, přitom mu to dobře nefunguje ještě ani na domácím trhu. Ač je mi Rohlík sympatičtější, když už přijde na řadu online nákup, nakupuju u Košíku, protože prostě "Máme 3x větší výběr než běžný supermarket" není pravda a já na Rohlíku nákup toho, co chci, udělat nedokážu. I Vietnamec, kterého mám kousek u baráku, má lepší výběr. Pokud už má Rohlík v něčem trochu výběr, tak 70 % položek je stejně aktuálně nedostupných. Na Vánoce jsem objednával online, abych se nemačkal v obchodech a na Rohlíku to prostě nešlo. Odhadem třetinu zboží vůbec neměli a za ten zbytek, protože bych musel brát dražší náhrady, bych zaplatil u nákupu za 1500 skoro o 700 víc. On ani Košík není co se nabídky týče zrovna super, že bych ho rád využil místo nákupu v místních marketech, ale aspoň je jako nouzovka použitelný.
naprosto souhlasím. Výběr je fakt tristní a ceny jsou hodně natažené. Ve finále ani moc akcí nemají. A pokud neudělám nákup za hromadu peněz, musím platit dopravu. Jako upřímně, jediné plus vidím v tom, že těžké věci nemusím tahat. Ale rozhodně neušetřím čas, natož peníze. Ke všemu přestali dávat i účtenky, takže vlastně nemám ani možnost zkontrolovat, zda došlo vše. Další věc je, že v Safari na Macu to ani moc nefunguje a teď o svátcích nebyla ani volná kapacita, web byl nepoužitelný. Kvalita zboží, hlavně ovoce a zeleniny je hodně sporadická - párkrát se mi stalo, že jsem dostal "něco" co bych v krámě vhodil zpět do pultu. Takže jsem opět začal nakupovat offline a jsem spokonený.
Vidite panove, kolik negativ jste nasli. A presto je to sluzba, kterou ochotne vyuzivaji tisice a tisice lidi... a ja taky. Komfort vyrazne prevysuje negativa a i to, ze cenove to vychazi docela draho. Ale ta prijemnost, jet po tydnu z dovolene a hodinu po navratu prijede auto s komplet nakupem je k nezaplaceni.
Jinak ano, nektere veci tam nemaji, ale vetsinou to jsou takove, ktere nema ani 95 % jinych obchodu s potravinami a ano, pokud clovek hleda nejake speciality, tak si musi zajit jinam, ale porad tyto sluzby pokryji tak 90 % potreb beznych domacnosti, spise jeste vice.
Ale samo, nasel bych i nejaka negativa. Treba to, ze nekdy clovek nevi co dovezou, hlavne u kusove zeleniny. Nekdy je kusova cibule jako kulicka na cvrnkani jidy je to jako meloun. Prisly uz i divne smrdici ryby, pohnila zelenina, nekdy tam neco chybi, ale na druhou stranu jakoukoli reklamaci resi rychle a v podstate neresi a vraci penize apod.
Takze ja rohlika vyuzivam dost, zaroven i dost lokalni prodejce a kombinuji to.
asi máte na housce holt více štěstí... Osobně mám rád třeba jogurty a bohužel se dost často stávalo, že skladem měli 2, ostatní vyprodáno. A i tak, třeba v porovnání s Globusem mají na rohliku tak 10%.
každý jsme jiný a vidíme komfort v něčem jiném. Mě třeba nedělá problém po návratu z dovolené zajet nakoupit. Protože jdu po konkrétních věcech, jsem do 40 min zpět. Je to o tom, že každý preferuje jiné varianty. Jen jsem se snažil říci, že rohlik není tak skvělý, jak čupr mele...
To není závist, to je konstatování.
Vidím to denně, podnikatel podniká tak, aby vše zaplatil a měl zisk.
Pak přijde týpek, kterému je vše jedno, udělá hurá akci, "prodává pod cenou", časem celý segment zdegeneruje, nakonec týpek udělá slavnostně exit a jde dál.
Celý segment je zdegenerovaný, protože týpek naučil lidí, že se "prodává pod cenou" a nikdo nemá šanci to změnit.
A tihle týpci se vydavají za úspěšné podnikatele.
ale vyzkoušel a byla to ještě větší katastrofa. Objednával jsem večer (v noci) za nějakou cenu. Když nákup přivezli, ceny byly úplně jiné - vyšší a v nákupu jsem měl asi 20% náhrad, protože údajně zboží nebylo. Nhrady byly třeba i 2x dražší. Když jsem nespokojen linku, bylo mi odseknuto, že to je jejich právo, že jsem nakupoval za ceny v akci, která ten den platila, ale další den už ne. A v podstatě mě poslali do ř*t*. Takže iTesco za mě, fakt už nikdy, ale sám ani normální tesco nemusím.
Souhlasím s tím, že online má své výhody, pro někoho více, pro někoho méně. Z mého pohledu je rychlejší si dojet nakoupit offline a mám pod kontrolou především kvalitu.
na itesku sem zacinal a jel s nim dlouho i v dobe, kdy uz u nas byl davno rohlik. Bohuzel kvalita byla obecne horsi a to hlavne kvalita dodavaneho zbozi. Zelenina byla temer pokazde s nejakou vadou. Casy dodani a kde co daleko horsi a ano vyhodou bylo, ze se slo spojit s akcemi co beziv Testku. Nicmene kdyby bylo Tesko pro mne lepsi, budu v nem pokracovat i nyni.
A to, zda za tim stoji Cupr nebo Pepa je mi nejak jedno.
souhlasím, i mě je jedno, kdo za tím stojí. Nelíbí se mi, způsob reklamy a podle mě i lživé. Na housce jsem od začátku, vidím určité zlepšení, ale zase ne takové, jaké bych si představoval, resp. takové jaké je propagováno. O sortimentu ani nemluvě. Je hezký že čupr podporuje lokální výrobce, zkoušel jsem je, ale kvalita byla lepší, ale cena :-D Raději nemluvit. Na druhou stranu chápu, že nejosu krám a mají omezen sklady, ale...