Hodne lidi narazi na nemoznost sdilet nakupni seznam a prihazovat ve dvou lidech.
Pochopte, ze treba manzelka na mobilu naklika nakup a po me chce abych neco doplnil. Bohuzel jinak nez ze mi da telefon to nejde. To se nemuzu prihlasit jako nejaky partnersky ucet a prihodit si tam par veci? At klidne ma platebni rozhodovaci pravo ten kdo nakup zacal.
S jedním účtem přihlášeným na více zařízeních (android/ios/web) to funguje ukázkově. Ale je pravda, že bych občas ocenil možnost mít vlastní nákupní košík, nebo by možná stačilo mít možnost si uložit existující košík na později.
To je nesmysl - používáme rohlík přesně tak, jak píšete, že to není možné :-). Tj. manželka zadá do seznamu, co potřebuje, já to doplním (nebo naopak) - v rámci jednoho účtu, každý na sevém mobilu.
Jediná nevýhoda je, že když to děláme oba najednou, občas - velmi zřídka - se položky zduplikují (tj. místo 1 chleba jsou v košíku 2), což je potřeba před odesláním zkontrolovat.
Sdílení přístupových údajů je zlo a přináší spoustu problémů – obecně, ne jen v e-shopu s potravinami. Ať to má e-shop klidně jako jeden účet, ale ať jsou k tomu dvě (či více) samostatných sad přihlašovacích údajů. A sdílet jen nákupní košík mi připadá lepší, dovedu si představit ad-hoc společné nákupy na párty, na výlet, občerstvení na jednání – a ve všech případech nechci s ostatními sdílet nic jiného než ten jeden košík.
Ostatně nechápu, že více přístupových údajů pro jeden účet není v e-shopech naprostý základ. Vždyť to dělá problém každé firmě, která nakupuje v nějakém e-shopu. Zaráží mne, že si e-shopy ještě nevšimly, že u nich nenakupují jen lidé, ale i firmy. Přitom u fakturačních údajů to zaznamenaly.