To je nesmysl - používáme rohlík přesně tak, jak píšete, že to není možné :-). Tj. manželka zadá do seznamu, co potřebuje, já to doplním (nebo naopak) - v rámci jednoho účtu, každý na sevém mobilu.
Jediná nevýhoda je, že když to děláme oba najednou, občas - velmi zřídka - se položky zduplikují (tj. místo 1 chleba jsou v košíku 2), což je potřeba před odesláním zkontrolovat.
Sdílení přístupových údajů je zlo a přináší spoustu problémů – obecně, ne jen v e-shopu s potravinami. Ať to má e-shop klidně jako jeden účet, ale ať jsou k tomu dvě (či více) samostatných sad přihlašovacích údajů. A sdílet jen nákupní košík mi připadá lepší, dovedu si představit ad-hoc společné nákupy na párty, na výlet, občerstvení na jednání – a ve všech případech nechci s ostatními sdílet nic jiného než ten jeden košík.
Ostatně nechápu, že více přístupových údajů pro jeden účet není v e-shopech naprostý základ. Vždyť to dělá problém každé firmě, která nakupuje v nějakém e-shopu. Zaráží mne, že si e-shopy ještě nevšimly, že u nich nenakupují jen lidé, ale i firmy. Přitom u fakturačních údajů to zaznamenaly.
S jedním účtem přihlášeným na více zařízeních (android/ios/web) to funguje ukázkově. Ale je pravda, že bych občas ocenil možnost mít vlastní nákupní košík, nebo by možná stačilo mít možnost si uložit existující košík na později.
Hodne lidi narazi na nemoznost sdilet nakupni seznam a prihazovat ve dvou lidech.
Pochopte, ze treba manzelka na mobilu naklika nakup a po me chce abych neco doplnil. Bohuzel jinak nez ze mi da telefon to nejde. To se nemuzu prihlasit jako nejaky partnersky ucet a prihodit si tam par veci? At klidne ma platebni rozhodovaci pravo ten kdo nakup zacal.