Vždy je to o lidech ... objednávám rohlík dost pravidelně a nikdy nic nerozflákali. A to devět sedmiček piva není moje neobvyklá objednávka. Jen jednou se jim nechtělo do baráku (covid ... no, ale centrála ho srovnala). A jednou někde ztratili jednu tašku (ale to rychle vyřešila reklamace).
Naposledy si dokonce vyběhl sedm pater po schodech, protože chvilku před doručením někdo překopl plyn v ulici a vypnuli nám pro jistotu elektřinu. Řidič byl naprosto v pohodě, když jsem mu to volal. Skoro vypadal, že je rád, že se bude trochu hýbat ... Ale asi byl rád, že jsem tentokrát to pivo nebral :-) A ještě poděkoval za dýško.
Jen tu šťávu do sodastreamu mají jen jednu. Sice mi velice chutná (a řekl bych, že je to dost chemie), ale jen jednu.
Já bych viděl výhodu třeba v situaci, kdy jste poslední den v zahraničí (třeba dovolená) a další den se vracíte, ale víte, že doma toho k jídlu moc nemáte, tak si nakoupíte den předem a jak se vrátíte, tak si to vyzvednete a nemusíte ještě po návratu běhat po obchodech nebo vůbec spěchat, abyste vám ten obchod nezavřel.
Je to spíše taková věc, kterou využijete nárazově třeba jednou za rok, určitě bych to neviděl jako pravidelný způsob nakupování, to možná snad pokud máte Alzabox pod barákem...
Tyhle argumenty bych i bral - jenže zrovna těch pár míst, co je uvedeno v té zprávičce jsou nějaká obchodní centra, která také nejsou otevřena 24 hodin. Takže na noční vyzvednutí to úplně není... Další věc - jestli se to má vyzvednout do 3 nebo 4 hodin, tak už jsem taky zažil situace, kdy jsem se vracel ze zahraničí a oproti původnímu plánu to bylo s několikahodinovým zpožděním... Tak asi jedině si objednávat nechlazené věci...