Nejen u rohlíku vidím problém u kurýrů v tom, že jsou finančně motivováni k porušování předpisů. Někteří jsou pak nebezpeční sobě i okolí. Čím více a rychleji toho rozvezou, tím více peněz. A naopak je to ještě horší. Když naberou zpoždění, hrozí jim různé postihy, někde i ztráta zaměstnání a to je dost silný tlak na ignoraci řady pravidel silničního provozu…
musí ... podle nových pravidel dosáhnout zákaznického hodnocení nejméně 4,78 z 5
A co si pod tím mám konkrétně představit, když nevím, jak se to počítá? Znamená to např. že když dám hodnocení "spokojen" (druhý nejvyšší stupeň ze čtyř), tak tím kurýrovi vlastně škodím? Jestli ano, tak asi bude lepší se jim na to hodnocení úplně vykašlat.
Pořád mi uniká smysl článku. Proč se na webu o IT řeší vnitropodnikovy system odměňování?
Být to IT firma, která svoji mzdovou politiku naváže na např. 1 Gb odevzdane práce, či počet řádek ve Wordu, znám redakce kde to funguje, tak to sem patří, takhle ne.
Fakt je, že i negativní reklama je reklama a navic to Rohlík nic nestalo a přesto je tohle téma na všech webech v ČR.
Takže je to vlastně v pořádku, jak uvedeno v závěru "..pokud zákazník nedá hodnocení, budeme ho započítávat jako nejlepší možné".
Protože, tak to obvyklé bývá, že pokud je zákazník spokojen, tak nemá důvod po každé přijaté objednávce vyplňovat přiblblý dlouhý dotazník spokojenosti ala "Ano jsem spokojen v tomto, v tamto, známka 10, nedejbože si ještě vymýšlet slovní hodnocení ".:))
Ale že pokud spokojen nebude, tak právě při vědomí té nahoře uvedené informace, jim to pěkně polepí..
A naskýtá se otázka zda je to takto spravedlivé právě pro kurýry, kteří za spoustu těch závad ani objektivně nemohou..
Nechci se zastávat Rohlíku, ale pokud se kurýrům odměňování nelíbí, tak mohou jednoduše přestat jezdit. Nedostatek kurýrů donutí Rohlík přehodnotit svoje stanovisko a způsob odměňování. Pokud se nic nestane a jen se bude remcat, Rohlík nic nedonutí udělat změnu. Jim je to u zadele, kurýři pro ně nic neznamenají.. Bohužel.