Česká televize porušila zákon, když místo "produkt placement" (umístění reklamy na produkt v pořadu) zvolila "nothing but produkt" (nic než reklama na produkt).
Co ale reklama na levnější povinné ručení s agentem s povolením srovnávat, která je od počátku zavádějící, obvykle vysloveně lživá? Té si RRTV nevšimne? Kolik jednotlivců z nás ušetří na zákonném pojištění s využitím jakéhokoli rádce ročně víc než pár stovek? V tisících jedině tak, že pražský mladý muž převede pojistku na zralého pána kdesi ze samoty. (Není to podvod? Je.) A možná bude ještě muset svého pětilitrového sporťáka vydávat za nákupni tašku s motorem pod litr. To neberu v potaz to, že ona reklama není vtipná, ale spíše urážlivá.
Nejde jen o porušení zákona ze strany ČT, ale pokud bylo v pořadu opravdu prohlášeno, že, cituji regulátora: „Diváci byli výše popsanou prezentací nabádáni k využití služeb kliniky s tím, že Reprofit je v mnoha směrech výjimečné, moderní a komplexní pracoviště, které v České republice nemá obdoby,“ pak šlo evidentně o klamavou reklamu. Bohužel značná část odborné společnosti lobuje za to, aby nebylo možné zveřejňovat skutečné výsledky práce center asistované reprodukce, jak jsou evidované v centrálním registru.