A co by jako měl ten orgán dělat? Skylink nic neporušuje. Jeho věc, zda svoji službu nabídne zdarma nebo za poplatek.
To jen tupé stádo bylo a je navyklo na věci zdarma, a když se něco zpoplatní, tak začnou řvát, co si to jako dovoluje. A prosím tu omílanou písničku, že to sliboval navždy zdarma, sem už proboha netahejte, protože toto v žádném případě nemělo žádný právní charakter, ale jen formu reklamy, která v té době nijak nelhala. Ve všeobecných podmínkách, se kterým musel uživatel souhlasit, nic takového nebylo. Naopak tam byla i je zmínka o to, že poskytoval může kdykoli změnit svoji nabídku i cenu. Kdyby to skutečně sliboval navždy zdarma, tak věřte, že ony orgány by skutečně jednaly. Ale nic takového se nestalo.
Pokud Skylink nefunguje při mlze, pak je u tebe něco špatně, nejspíš nastavení paraboly nebo její malá velikost apod. Ideálně nechat překontrolovat odbornou firmou.
Výpadek za deště nebo sněžení být sice může, ale je to krátkodobá záležitost v řádu sotva pár minut (a to nezřídka ještě díky výpadku signálu v Praze na uplinku).
Skylink s tebou zcela jistě nebude probírat nějakou vysílací technologii, a to proto, že tomu ty sám nerozumíš a operátoři na podpoře nemají v tomto směru patřičné informace, jelikož se to přímo netýká zákazníků. A technici ze Skylinku zase nejsou oprávnění koncovým uživatelům cokoliv sdělovat.
Ty jsi asi od skylinku najaty.Nejhorsi je Skylink ja od nich odesel k T-Mobile před par roky co zavedli poplatek pak nas T-Mobile předal Skylinku .Ted je to podobny další podvod freesat ziskaval lidi až jich byli desetitisice nebo i vic tak je tady Skylink který je zase převezme další podvod.Lidi jsou blby ze si to nechaji libit
dobry den panove, tak jsem si udelal porovnani cen, preferuji sportovni programy v HD v soucasne dobe mam 2 karty free sat podminene dvouletou smlovou platim mesicne 244,- kc, za dve karty u skylinku me podobna sranda prijde na 398,- kc a mezi platbou na rok a smlouvou na dva zas takovej rozdil neni
Rozdíl mezi Skylinkem a freesatem je diametrální, pokud jde o smlouvu. U Skylinku mohu kdykoliv přestat platit, mohu si naopak zaplatit třeba jenom na měsíc nebo na libovolné období, lze automaticky přecházet z nižší nabídky na vyšší a je volbou účastníka, jestli si předplatí na další období druhou nebo třetí kartu (NEXT).
ja mám podobné zkúsenosti so Skylinkom.Stačí menšia oblačnosť,dažď,snečenie a kolko krát aj slnečno a programy vypadávajú.A nieje to na pár minút.A hlavne vypadávajú len niektoré stanice a iné fungujú ďalej.A najlepšie na tom všetkom je ,že všetka ostatné zahraničné(nemecké,francúzske atď) fungujú aj za ovela horších poveternostných podmienok bez problémov.Takže tie problémy určite nebudú sposobené zlým nastavením paraboly alebo jej velkosťou.Takže jediný problém asi bude vo vysielacej technológii.A za to. že za tieto služby si účtujú čím ďalej tým viac ,by tú technológiu maly zkvalitniť aby k tým výpadkom za zhoršeného počasia nedochádzalo,a hlavne by maly s nami ako so zžkazníkmi aspoň komunikovať a poprípade aj vysvetliť čím to je že vznikajú takéto technické problémy.
Buďte ubezpečen, že tyto výpadky jsou skutečně způsobeny Vaší přijímací soustavou. Pozvěte si odborně znalého technika, aby Vám ten monoblok, jeho nastavení v ohnisku paraboly a přenosové vedení zkontroloval.
Je zvláštní, jak málo stačí a jak lehce může vzniknout názor, (který neváhá dát pisatel veřejně na podobné stránky) že za problémy s příjmem je zodpovědný provozovatel a jeho nedokonalá distribuční soustava.
Píšete "tupé stádo", tak si též dovolím urážku, jste hlupák. To "tupé stádo" zaplatilo Glisnikovi (CS Link) poskytování základních služeb v ceně satelitní přístupové karty. A on pak s lidmi vyjebal, převedl firmu do nadnárodní společnosti, která služby již jednou zaplacené, podruhé zpoplatnila. A náš tupý telekomunikační úřad, tuto zlodějinu schválil.
Glisník nikdy v CS Linku nebyl, tam byl Kličko. Máš to zjevně popletený všechno do sebe. A ani jeden z těchto pánů nebyl nic víc, než jednatel společnosti, který pracoval dle zadání svého zaměstnavatele.
V jednorázové ceně satelitní karty nikdy nemohou být služby, za které operátor sám musí pravidelně platit, např. poplatky komerčním stanicím nebo náklady na šíření signálů. Toto pochopí i dítko ze základní školy.
A ČTÚ neměl co schvalovat, protože prodej společností jde zcela mimo jeho gesci.
Chtěl jsem se rozepsat, proč se mýlíte, proč mě neoprávněně označujete za hlupáka, jaká je realita a podobně. Ale to by ve vašem případě nemělo žádný smysl. Ať už napíšu cokoli, tak ji stejně nebude brát v potaz.
Váš příspěvek není nic jiného než jen frustrace. Frustrace z toho, že musíte něco platit. Takovým lidem je pak složité něco vysvětlovat. Tedy i to, proč muselo dojít k nějakému zdražování nebo daným "nepopulárním" krokům. Pro ně jde především o vlastní blaho, o vlastní peníze. A když mu někdo musí sáhnout na peníze nebo mu sebrat něco, na co byl zvyklý, tak bude vždy naštvaný, co si to jako dovoluje z něho vytahovat více peněz nebo mu něco odebírat. To platí všeobecně. Nejen zde o Skylinku. Vy a jiní podobní budete nadávat na všechno možné. Vám bude vždy těžké něco rozumně vysvětlovat.