1-2 dny, pokud zrovna neni svatek nebo dopravci nestihaji kvuli predvanocnimu blazinci nebo treba proste nemohu sedet na miste a cekat na kuryra ... Krom toho je to dost dlouha doba, abych radeji dal lidem, kteri se mi potrebuji dovolat, vedet, ze jsem docasne na jinem cisle, cimz si zadelam na problemy, protoze polovina si to docasne cislo ulozi a marne na nej bude volat i v budoucnu a pravdepodobne take vzdy nedomyslim, komu vsemu mam dat vedet.
Nechci se tvarit, ze je moznost ziskani nove SIM na pobocce zcela zasadni, ale je to rozhodne dobry bonus, ktery stoji za zvazeni pri vyberu operatora. Tohle samozrejme muze opadnout s e-SIM, ale nevim, nakolik je to dnes u virtualu bezna vec.
Nerozumím... Motorola G54, 5000 peněz. Samsung A54, 9000 peněz... kdo hledá, najde. Už nějaký ten pátek není eSIM doména hájgh endu.
Ideální je mít virtuála Kaktus. Komunikační linka žádná, kanály jen 2, Facebook, ano i v roce 2023 jsou lidé, kterým to nic neříká / nechtějí jej... a pak nějaky chat, kde je reakce pokud už, tak v rámci hodin. Takže kaktus třeba jo, ale jen jako sekundární sim. Za mě jsem asi náročnější, děláš vyděláš, dopřávám si služby mateřského operátora a podpora je k maní vždy + bonus v nejhorším nějaká pobočka :o)
Jakozto IT gramotny prislusnik skupiny 40+(i kdyz ne tak dlouho) se take snazim vse vyresit online a pobockam a infolinkam se vyhybat. Nekdy ale clovek potrebuje pomoci, a nekdy i ne scou chybou.
Treba pred par lety kdyz jsem si poridil prvni 4G telefon a 4G na me historicke SIM - nejakou dobu predtim svepomoci vyrezavanou z vetsi SIM - nefungovalo. Po dohode na ifnolince udelali nejaky vzdaleny upgrade, jehoz vysledkem byla uplna nefuncknost SIM karty a tak jsem skoncil na pobocce. Nektere veci proste vzdalene nevyresite
Ano, pomalu se siri fenomen eSIM, i kdyz z nejakeho duvodu stale jen v highend mobilech. Ale myslim ze porad budou nejakuy ty pobocky potreba.
To je diverzifikace zákazníků.
To že nějaký ...dezolé co si chodí dobít kredit do trafiky, ještě by chodil ještě do pobočky je moc drahý...
Tihle vituálové nevirtuálové jsou forma služby, kde se ořezávají náklady za pobočku, personál, náklady na prodej a reklamace telefonů atd... ..hlavní operátor pravděpodobně přejde na "bez pobočky bez personálu" až třeba za xx let. Tedy až vymře nekompatibilní demografická skupina dnešních 40+
Není ale problém spíše v lidech, že si to nechají líbit? Na druhou stranu - co jim zbývá, že? ... Já za pár dnů odcházím od Vodafonu ke konkurenci. Po 21 letech. Komické bylo, že když mne jejich obchodníci vyslechli, že u konkurence budu platit zlomek toho, co platím nyní, tak mi nabídli trošku lepší tarif, a to přesně o 5,- Kč dražší než platím Vodafonu nyní. :-))) Oni to vůbec nepochopili. Hledám levnější tarif. Ne dražší. Jinak jsem byl s Vodafonem celkem spokojený, to zase nemohu říci, že ne. Začínal jsem u tarifu Odepiš ještě u Oskara a nyní jsem měl už pár let neomezený tarif.
Tak tahle novinka se mi nelíbí, je tu oligopol a ještě bubou síťoví operátoři skupovat virtuální operátory? Tohle by měl zarazit antimonopolní úřad a čtu by take měl konat, pokud to nezatrhnou, tak už konečně alespoň začít regulovat ceny a přestat vytvářet účelové studie trhu, které nic neprokazuj. Každý vidí že trh není v pořádku, když jsou všechny nabídky podobné jako vejce vejci. Do budoucna to bude znamenat ještě horší výběr.