Tak teď nevím, vyplňoval jsem to v době ke konci druhého výpadku a zdálo se, že vše, včetně odeslání je OK (screenshoty jsem nepořídil). Ale když jsem po chvíli otevřel weby a četl že to znovu spadlo, tak jsem znejistěl a zkusil jsem se znovu přihlásit. A systém mě opět nechal vše vyplnit včetně odeslání.
Tentokrát mám screenshot, ale čekal bych, že když je primární klíč nebo kombinace klíčových atributů stejná, tak se to alespoň zeptá, zda chci sčítací formulář odeslat znova. Čili jsou dvě možnosti - buď se to poprvé neuložilo a nevyskočila žádná chybová hláška (jen nabídlo odhlášení z eIdentity), nebo systém nekontroluje duplicitní záznamy. A nebo ty sčítací formuláře padají do černé díry. Nevím, co z toho je horší...
Do černé díry to nepadá, máte možnost odeslat opravený formulář znovu (pokud uděláte v 1. chybu).
Otázka: Udělal/-a jsem chybu v elektronickém formuláři. Potřebuji provést opravu. Co mám dělat?
Odpověď: Pokud po odeslání vyplněného elektronického sčítacího formuláře zjistíte, že obsahuje chybu, můžete v době online sčítání znovu vyplnit a odeslat nový elektronický formulář. Pokud již bylo online sčítání ukončeno, můžete vyplnit a odeslat listinný formulář. Při zpracování použijeme údaje z později odeslaného formuláře. https://scitani.cz/csu/scitani2021/faq#