Žádnou Komerční TV nezajímá zda se divák dívá na vysílaný pořad. Komerční TV zajímá pouze to, kolik lidí sleduje reklamu. To jsou ta čísla měření sledovanosti. Takže zatím co třeba dnešní film na TV Nova může mít sledovanost 80%, v době reklam spadne sledovanost třeba na 30% a z těchto čísel pak každá TV vychází. To je taky důvod, proč Komerční TV a rozhlas jsou tolik proti ČT a ČRo s ohledem na zvyšování poplatků - stačí vzpomenout akce a vyjádření třeba APSV. A taky důvod proč jsou reklamy souběžně na všech stanicích.
Ja na chlast porad nemyslim, ale vase argumenty jsou na urovni putyky IV.cenove casove zaraditelne do doby nekdy tesne pred zavirackou :-) Sice sva tvrzeni o manipulaci nicim podlozit nedokazete, ale hlavne ze mate nazor!
Vyzkumnici placeni televizemi za mereni sledovanosti vyzkoumali, ze u bedny stravi prumerny divak skoro 4 hodiny denne - tedy plus minus stejne jako pred triceti lety. Jak toho ti divaci docilili, kdyz zaroven zvladaji travit dlouhe hodiny na internetu, je jednou ze zahad, ktera nabourava mytus o 24 hodinovem dni. Nektere veci proste nevysvetlis. Neverim tomu, ze by nekdo zamerne manipuloval se statistikami tak, aby mu vychazela lepsi cisla.
Kdybyste aspon neblouznil :-) Z pohledu skupin ma CT vetsi share nez Nova nebo Prima. Mate tam i cisla za skupinu 15-54... a fakt tak velky cislo by se nedosahlo jen s lidmi nad 50... :D