Vlákno názorů k článku
Seznam.cz: investice do behaviorálně cílené reklamy meziročně stouply o 55 % od Rudolf Dvořáček - Netusim, jak to ze je ta jejich reklama...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 4. 2018 18:43

    Rudolf Dvořáček (neregistrovaný)

    Netusim, jak to ze je ta jejich reklama tak uspesna, kdyz mi uz tyden nabizeji pneumatiky, i kdyz auto nemam a pak jeste jeden lecebny prostredek, ktery se zde neprodava ( a predpokladam, ze ty pneumatiky take ne.)

  • 13. 4. 2018 9:31

    Niemand (neregistrovaný)

    V článku není nic o tom, že je cílená reklama úspěšná, pouze že rostou investice do ní. To se dá vyložit tak, že uctívači zlatého telete se začínají hromadně houfovat a jejich víra je jim jejich mečem a štítem ... Jinými slovy, najednou si stále více kreativních businessmanů, manažerů a podobně postižených začalo myslet, že cílená reklama je účinnější než cokoliv jiného a tak do toho napumpovali "kapitál" a to je vlastně celé... I kdyby ta cílená reklama neměla žádné extra přínosy, jim to prostě vymluvit nedokážete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).