Když se podívám na autory Matěj Kocián, Jakub Náplava, Daniel Štancl a Vladimír Kadlec u publikace z konce roku 2021 "Siamese BERT-based Model for Web Search Relevance Ranking Evaluated on a New Czech Dataset", kdy v době sepsání byli všichni čtyři v Seznamu, tak Matěj Kocián a Daniel Štancl už pracují pro Rossum od 5/2022, Vladimír Kadlec v STRV (kam to vzal přes Aukro) a z celé čtveřice zbyl v Seznamu jen Jakub Náplava. (zdroj: LinkedIn)
Ok, to já tomu dám šanci. Být vším svým rozhodováním a poznáváním od zjišťování otvírací doby místního obchodu až po zjišťování informací k různým odborným tématům závislý pouze na jedné jediné zahraniční marketingové firmě považuji za příliš nebezpečné, obzvlášť v době vzestupu dogmatického levicového ekoteismu...
Cením si snahu a vylepšení, ale zatím to moc nefunguje.
Na první, druhé i třetí straně se opakují stejné výsledky.
Ve výsledcích jsou odkazy do eshopů na produktovou stranu 1 i stranu 2 a dokonce i na stranu 3 :-)
Když hledám nějaký produkt, tak na prvních pěti stránkách vyhledávání se opakuje pár e-shopů. Další neexistují?