to by bylo hezké, ale realita je mnohem špinavější :-).
Ono i když půjdete do nějakého řetězce pro novou TV, nevychválí vám prodavač ten kousek, který splňuje vaše parametry za nejnižší cenu, ale ten kousek který dostali při pondělním školení za úkol vyprodat (protože skladové zásoby nebo cashback od dodavatele). Takže se pak může stát, že vám každý týden doporučí jako jasnou volbu různé modely :-).
Nodar:
Pokud chcete, jako zákazník, v kapitalismu přežít, nemusíte vědět, co chcete, ale musíte naprosto přesně vědět, co nechcete, (např. kupovat předražené šmejdy) a sami, tedy bez konzumace reklam, si zjistit, co je pro vás nejvýhodnější a neváhat, když to je výhodné, vyrazit i za hranice. Jinak z vás ,,kapitalisté" sedřou kůži. Odmítám živit nenažrance, co se neštítí nastavit si marži na 50 a více procent..
Nejlepším ukazatelem relevance jsou v kapitalismu peníze. Nikdo nebude dlouhodobě sypat peníze za prokliky, které nejsou relevantní a tedy nepřinášejí efekt, který by přinášel lepšímu výsledku. Jsou kolem toho dokonce organizovány celé agentury, které se starají o to, že dostanete nahoře ten “nejlepší” odkaz (ppc agentury).
Funguje to dobře. Samoz scamy a podvody by měl Seznam filtrovat a ze “soutěže” vyloučit.