Ono se Ti to ale jednou může vrátit. Třeba tak, že stát řekne dej mi ty data a na základě techto dat začne škatulkovat lidi podle zájmu. Třeba na ty nepohodlné režimu. A že by se zrovna Seznam v tomto směru nějak vehementně bránil, to se mi zrovna nezdá. Vzpomeňte si, jak kolaboroval za COVIDu.
A taky nezapomeň, že to, co je dnes legální, zítra může být nezákonné. Stačí mít odlišný (pardon, špatný) názor: https://www.prahain.cz/krimi/policie-zavadi-opatreni-proti-skupinam-s-odlisnymi-ideovymi-postoji-17302.html
29. 2. 2024, 15:43 editováno autorem komentáře
Konečně někdo střízlivý. Já jsem ochoten platit minimální sumy v nízkých desetikorunách za cílenou reklamu - tedy že bude fungovat na 100% nastavená preference a dokud nepovolím téma perských koček, nikdy neuvidím reklamu na žrádlo pro kočky, nebo sumu cca 250-300 Kč/měsíc za všechny služby co odebírám (což je nereálné, to se suma tak pro jeden subjekt) abych reklamu neviděl vůbec a nikde. Možná 500 Kč i s mobilem a TV.
Necílená reklama je něco co mne absolutně děsí a nechci to nikdy zažít.
Z hlediska "nebezpečí" dávám 78 bodů obchodnímu rejstříku apod subjektům státu a 80 bodů různým drobným institucím, které vygenerují PDF z lokálního dokumentu typu "věnoval 350 Kč pro dětský den v Lulči" a dají to na internet včetně jména a mailu nebo adresy.
FB, Google apod. uskupení mají 5 bodů za stres, že mě různí lidé stresují, že mají moje data.