Společnost Sharp Electronics začne od 1. října nabízet zákazníkům, kteří si pořídí nový LCD televizor této značky s úhlopříčkou obrazovky 37 palců (94 cm) a větší domácí záruční servis. Služba se vztahuje pouze na přijímače zakoupené po 1. říjnu 2008. Po registraci pro tříletou prodlouženou záruku budou moci zákazníci využívat v tomto období také výhod provedení záruční opravy v domácnosti zákazníka a to do tří pracovních dnů od oznámení poruchy,
sdělil mediální zástupce výrobce Richard Kolibač.
Registrační karta k domácímu záručnímu servisu bude přiložena ke každé nové LCD televizi a zaregistrovat se bude možné na bezplatné telefonní lince 800 880 865. Výjimečné produkty si zaslouží výjimečný servis. Akcemi jako je tříletá záruka a domácí záruční opravy se snažíme u našich zákazníků posílit pocit, že koupí televize Sharp udělali především dobré rozhodnutí do budoucna,
prohlásil Andreas Kellner, prodejní manažer společnosti Sharp.