Obecne cileni reklam vubec nefunguje. Kupuju pres internet kachlicky na terasu a uz treti tyden me vsude pronasleduje reklama na koupi tech samych kachlicek. Poprve v zivote kupuju na netu damske spodni pradlo a furt me pronasleduje reklama na obchod iveronika. Se sazenicemi rajcat totez. Proc je to porad v plenkach? Vzdyt je to dementni.
Ano, tohle je přesně to, co snižuje monetizaci webů a co jako poskytovatel prostoru naprosto nesnáším. Že adsense tímto stylem cpe reklamy, které už nejsou naprosto v bodu zájmu návštěvníka, čímž je jisté, že na tu reklamu neklikne, protože ho nezajímá. To samozřejmě snižuje proklikovost. Tady se autoři personalizace reklam dost těžce utnuli. Na skliku si to nějaký jejich pracovník nenechal vysvětlit, tak jsem sklik zrušil a nakakat na ně. Prodávám takto vzniklý reklamní prostor sám ve své režii a jsou to ve výsledku větší příjmy než z nějakého skliku. Tam musí být jasně daná váha toho, jak často člověk web navštěvuje. Pokud je to 1x za sto let, tak to pro něj bude nějaká okrajovka, nebo momentální záležitost, nebo někomu prostě půjčil PC a najdi si to. Vysvětlit to ale nejde. Jako by tam na těch callcentrech a supportech seděl jeden idiot vedle druhého, trvající si na svém - my to tak děláme, a tak to je prostě dobře. Čas nahradit je nějakým AI od IBM. :D
To je blbé nastavenie remarketingu daného shopu + zbytočne dlha platnosť remarketingoveho zoznamu.
Google nevie, že už ste si už produkt kúpili. To je úloha pre správcu AdWords, aby nastavil rozumné pravidlá zaradenia a vyradenia z remarketingoveho zoznamu. A to evidentne málokto robí správne.
Tahle blbost jde napříč obory i formami inteligence. Realitní agent mě zkoušel nahánět ještě půl roku poté, co jsem prodal byt, jestli nemám na prodej další. No jasně, prodávám je jako rohlíky, den co den.
Měl jsem ale štěstí, že mě zároveň otravoval jiný, co chtěl naopak byt prodat. Dal jsem jim kontakt na sebe a od té chvíle je pokoj.