 
Netuším, jestli Coop si uvědomuje charakteristiku konečného zákazníka. Bez"lidské osádky" tohle fungovat nebude. Žiju na vesnici kde 33% obyvatel má 65 a více let. Coop prodejna se současnou otevírací dobou 8-12 bez obsluhy prostě zkrachuje a místo ní bude vietnamská večerka s použitelnou otevíračkou 6-22. Takže vlastně vylepšení.
 
Tohle je zjevně rozhodnutí od stolu nějakého "manažera" v Praze, který v žádné z těch prodejen nikdy v životě nebyl a místo analýzy cílové skupiny těch prodejen držel v ruce jen ekonomickou rozvahu bez platu prodavačů. Bude to podobný typ člověka jako místní diskutéři, kteří nechápou rozdíl mezi Penamem/United Bak(t)eries a nekoncernovými místními pekařstvími...
Nezbývá, než doufat, že se časem dočkáme podobného modelu jako v Německu, kde se aspoň drží lokální výrobci s prodejem přímo na "statku" a kdo chce kvalitní ovoce či zeleninu, nebo třeba i maso či pečivo, tak holt jede jednou za čas na venkov přímo k prodejci... Akorát s tím pečivem je to blbý, to není trvanlivé...
 
To je smutnej příběh. Zas se skandinávci nepřišli dopředu poradit na diskuse v Čechách. A ten očividný nesmysl tam začali provozovat a ono se to ujalo. A zákazníci si to chválí.
Sice to podle všech odborníků nejde, ale zas se našel nějaký „blbec“, kterému to neřekli. A on to udělal. ;-)
Kdo to kdy slyšel, aby koňský provoz hnal nějaký motor. Vždyť to bude plašit koně!