Je to "hezké" gesto, ale v zásadě PR, které nic danou "skupinu" nestojí.. pro připomenutí.. vzpomeňte si na obdobný projekt aka "dálniční známky".. to bylo nesrovnatelně jednodušší uspořádat a stejně to pořadatelům zabralo více jak týden - a dodnes to není hotovo ve smyslu, že by stát jasně deklaroval "OK, tuhle část bereme".
tady to je v nějaké fázi návrhu, co by asi tak mohli udělat. - ale PROBOHA.. KOHO to bude zajímat za 4-5 týdnů??! I kdyby to zprovoznili už včera, tak stejně to je v zásadě " k ničemu" .. do té doby, než se ji (naprosto utopisticky) MOZNAAA podaří zprovoznit /cca 2-2 týdny).. tak budeme mít stejně tolik případů, že už nikoho nebude zajímat dohledávat nějaké potenciální kontakty..
třeba ten váš, zrovna.. když se tato "zprávička" objevila, tak jsem tak nějak měl pocit, že dané soukromé subjekty chtějí využít svých neskutečných data-mining možností a skrze automatizované systémy / algoritmy dohledávat, kde daný jedinec (asi na základě SIM trilokace) se nacházel.. ale ono se to přetavilo na "obyčejné" call centrum. a takový HYPE okolo toho.. co je na tom IT VYJIMECNEHO?? - naprosto nic! po stránce technologií či spíše mimořádného až geniálního využití technologíí v tom nic takového nevidím.. proto ta kritika, že si jen chtějí přihrát své PR.. a možná se mýlím.. ale není jeden z té "partičky" onen marketingový PR mág, co státu ukazoval na hackatonu, jak během 3 dní vytvoří zadarmo e-shop na dálniční známky? Mohu se samozřejmě mýlit, ale to jméno mi je tak nějak povědomé..