Na TV se dívají všechny generace bez výjimky a nic se na tom dlouhodobě nemění. To jenom pár uživatelů u internetu má pocit, že když se nedívají oni, tak automaticky se nedívá i zbytek národa nebo se dívají max. důchodci. V reálu to tak pochopitelně není.
A měsíčně dát 120 Kč za TV je naprosté nic, dvě Plzně v hospodě nebo krabička cigaret, marginální záležitost, o které paradoxně nejvíc píší ti, jenž sami rozhazují tisíce za naprosté zbytnosti a pak v diskuzích pronášejí plamenné projevy o "zlém" Skylinku :-)
O jakém principu je řeč? Je snad logické, že když stoupají ceny takřka všeho (zboží, služeb, energií atd.) a zároveň stoupají i mzdy/platy, takže tomu nebude jinak i u satelitního vysílání.
Jestli balíček Digital + serpo nebo rovnou balíček XYZ za stejnou cenu je úplně jedno, nehraje se o slovíčka, ale o to, co a za kolik zákazník dostane.
V masně v Brně na nádraží až do loňska stávala malá limonáda 9,-Kč a od ledna už stojí 16,-Kč (pravda, není to 30%, ale nějakých 80%). V autoservisu, kam jezdím, si až do loňska účtovali 400 na hodinu a od letoška je to 600 na hodinu (opět tedy ne 30%, ale 50%). Takže navýšení servisního poplatku u Skylinku je marginální věc.
27. 1. 2020, 11:48 editováno autorem komentáře