"... a všichni jeho předplatitelé získali přístup do OTT služby Skylink Live TV se sedmidenním archívem vybraných a související videotéky až na čtyřech zařízeních současně. "
Houby leda. Je to omezený na iOS (nemám), Android (nemám tablet), nebo kompl s Widlema (mám všude Linux a kvůli sledování TV si tam nedám o tři řády horší parodii systému). Takže zkusil jsem, nerozchodil jsem. Nevím teda, jestli už s tím nějak za posledních pár měsíců pohnuli, ale tvrzení je to přinejmenším odvážný.
No jo, tyhle řeči o Linuxu jako tom úplně superduperhyper pro každého běžného uživatele.... :-D Hlavně se nezapomenout pochlubit a vymezit, že?
Ona celá ta idea "servisního poplatku" je od začátku hodně odvážná a šušká se, že to údajně bude zmiňováno jako exemplární případ, jak nedělat PR.
(Pro rejpaly: ŠUŠKÁ SE a ÚDAJNĚ. Jak jsem nakoupil, tak prodávám...)
jasně, takže třeba sousedka, která má 80 let, vůbec nemá patlafoun, tablet, počítač ani internet (bez ohledu na systém) zapadá mezi zákazníky, kteří tohle můžou využívat?
Byl bych hodně opatrný na to, že to může používat 100% jejich zákazníků, když jsou k tomu potřeba ještě další služby třetí strany a nemají statistiku, kolik lidí tu službu třetí strany vůbec mají...
Jsou to darebáci. Před lety jsem jim naletěl na to, že si koupím parabolu a přijmač a kartu za kačku. Komplet to stálo 2500 cca. S tím, že příjem základních kanálů mám doživotně. Po půl roce šok, že měsíčně je třeba platit 29,- Kč. Člověk si řekne, že to jsou drobné. Z principu jsem odmítl pokračovat a částku neuhradil s tím, že když to udělali jednou půjde to pořád dál. A měl jsem pravdu. Dostali se na poplatek kteréhokoliv poskytovatele, jen s tím rozdílem, že všichni ostatní jsou kvalitnější. Jsou to klony šmejdů!!!
Jenže tahle iniciativa "za kačku doživotně" přišla od MO prodejců karet Skylink, už se to tu rozebíralo xx krát. Kdyby si Skylink samotný nenavařil hezkou polízanici jménem "serpo", hlavně v oblasti totálně nepovedeného PR vysvětlení, čímž na... klienty i zmíněné prodejce, po kterých šli na... klienti a byla z toho spousta zbytečných mrzutostí, tak by z toho vylezli jako "ti dobří". Teď má celý Skylink / M7 nálepku přesně takovou jakou má a udělal si ji hlavně sám...
Souhlasím s kolegou.Já jsem ale šel dál.Koupil jsem satelit rozbočovače atd 40.000 plus 10 zařízení 10 karet dalších 40.000,- že se časem vrátí Vsechno co jsem zakoupil,bylo do 2 let bezcenné a na vyhození,neboť to nesplňovalo novou normu.Z bezplatného na vždy je dnes 10 x 15000 tzn 20.000,- za rok jsou to zloději.Voláte-li, je problém,nikomu se nedovoláte.
Zakoupil jsem set + kartu,bratru za 4.500 Kč.Samozřejmě kanály cz doživotně zdarma.Po roce a půl najednou servisní poplatek,za co?Karta v ceně 2.000Kč k ničemu.Už z principu jsem parabolu demontoval a pořídil anténu. Co z toho plyne?Nepodporuju zlatokopy se sídlem kdesi v tramtárii.
Přeji hezký den.
Taták:
A co se divíš? máme kapitalismus a kapitalismus, zejména ten Czech made je jen zlodějina, povýšená na umění. Naštěstí jsem jim na ty pohádky typu Doživotně zadarmo nenaletěl a když mne kdysi jeden z jejich prodejců přišel otravovat s ,,výhodnou" nabídkou, zavřel jsem mu dveře do ksichtu.
Víceméně se Skylinku platí i za to, že ten odvádí Nově a Primě desátky za každého abonenta. Pokud tedy někdo nadává na ČT tak neoprávněně, jelikož programy ČT přijímáte jako koncesionář ze satelitu zdarma. Jestliže se obejdete bez placených komerček, pak stačí vyplnit a odeslat následující formulář: https://tvp.ceskatelevize.cz/doc/dk_fo.pdf
V případě, že by komerční televizní stanice platily za satelitní distribuci a nevybíraly poplatky od Skylinku, pak by byl model úplně stejný. Nadávat lze tedy jen na obchodní modely komerčních stanic a Skylinku.
a kolik stoji televize 10000 a jak dlouho vydrzi 5 let 1 rok 2000kc vijde , ct mesicne platit 1 rok das 2160kc ,a nejen to pristroje set + kartu talis 4500 kc i vice jak dlouho je vidrz 3 roky as 4 roky 1 rok as 1125kc as 1 roku 1500 kc ,a eletrina televiza 45w set 9w 4 hodin za celi rok asi 60 kw 1kw4.25 252 kc as 80 kw 1kw 4.25 340kc zalezi provos ,a este platit 29 kc za 1rok 348kc ,a vse jen jedna televize,mesicne pohibuje od 450 kc do 560 kc 1 tv
Mám Skylink a 3 karty (hlavní karta 2x karta Next). Platím si balíček HBO pack. Jednoduchý propočet zaplatím za HBO 2.850Kč za Next kartu 1.180Kč tj. celkem 2.850+1.180+1.180=5.210Kč nic víc, pokud máte balíček není servisní poplatek, taky není u karet Next. Ted stejná nabídka u Freesat: 3 karty je 299Kč/ měsíc tzn. 3.588Kč/rok + HBO balíček 249Kč / měsíčně tj. 2.988Kč celkem 3.588+2.988= 6.576Kč tzn. pro mě je Freesat dražší o 1.366Kč (6.576-5.210). Tedy za mě rozhodně Freesat nee!
Služby které poskytuje Skylink nejsou vůbec kvalitní,za ty vysoké ceny které platíme,by mohli sladit obraz se zvukem. Neustále se stává,že mluvící osoby jsou v mluvě o jeden nebo dva kroky napřed než je zvuk. Doufám, že si to některý z těch hlavounů dá do pořádku,nejen v hlavě,ale i v tý drahý televizi.
Zdravím a těším se na nápravu tohoto jejich problému.
Nevěřte jim ani slovo. Nejde o to že jsme před lety nakoupili několik karet za 2000 Kč, později provedli výměnu za 600 Kč se slibem doživotního příjmu bez dalších plateb. Co se vše prodalo gaunerům ze západu tak nás ždímají čím dál víc. Při tom nabídka pozemního vysílání je skoro srovnatelná s tím co Skylink nabízí "zdarma". Jedině rozlišení SD a HD. No ono spousta starších filmu je stejně v SD. Glisnik se chlubí jak přibývají abonenti a já měl několik Skylink karet, abych nemusel přenášet z obýváku do ložnice a nemohu je prodat ani za 300 Kč. Nový abonent zaplatí 1400 Kč a navíc některé služby mu nejdou. A více náklady za roční předplatné. Kecy. Všichni dávají při platbě dopředu slevu. Jen Skylink ne. Však oni to v té měsíční platbě doženou jako se již párkrát stalo, když měsíční platba byla nějakých 30 Kč. Já varují před Sípem. Nevím to jistě, ale prý na poště nemohu tuto platbu přes Sipo zrušit. Chtějí povolení od Skylinku. To radši přivolení bance. To si mohu nastavit jak chci a operativně třeba na měsíc zrušit.
"Navěky zadarmo" je nesmysl, který nikdy nebyl obsažen ani ve Smlouvě a ani v Obchodních podmínkách poskytovatele. Možná to tvrdili někteří prodejci o své vlastní iniciativě, ale to se pak musí nespokojenci obrátit na ně.
Cena servisního poplatku zůstává stejná při platbě Inkasem z účtu, případně přes SIPO. Není tedy nic snadnějšího, než platit takto.
"Možná to tvrdili někteří prodejci o své vlastní iniciativě, ale to se pak musí nespokojenci obrátit na ně." Račte se podívat na tehdejší booklet, ve kterém to Skylink distribuoval. Nebo myslíte že si ho nechali vytisknout prodejci ? Prodejci jen prodávali to, co jim Skylink dodal, tak je prosím vynechte.
Zeptej se libovolného právníka, jaké dokumenty ve smluvním vztahu rozhodují - jestli nějaký obal (mimochodem ani na něm nikdy nebylo nic o navěky zadarmo), anebo Smlouva a Obchodní podmínky. Ostatně ani jeden člověk nevyhrál soud proti Skylinku o tom, že by měl mít nějakou garanci navěky zadarmo. Jsou to jenom žvásty jedinců, kteří si nepřečtou smluvní dokumenty a fantazírují.
A čí je chyba, že člověk nechápe slova? Já v "bez časového omezení" nevidím žádnou spojitost s tím, že je to navždy.
Ono slovní spojení "bez časového omezení" najdete třeba i v jízdním řádu. A myslíte si snad, že takový spoj bude jezdit každý den nepřetržitě desítky let? Když za rok změní jízdní řád a u tohoto spoje najednou napíšou, že bude jezdit jen o víkendu, tak je pak dopravce podvodník, že si dovolil proti vůli cestujících zrušit spoj ve všední den? Je dopravce lhář, když kdysi tvrdil, že spoj je "bez časového omezení", ale dnes už ne?
Jak blbý příklad. Víte co znamená "bez časového omezení" u jízdního řádu? Jezdí každý den, ať už jde o pracovní den, víkend nebo svátek. Tedy není nijak časové omezen. A předpokládáte snad, že by měl ten spoj takto jezdit věčně, navždy atd? Ne? Tak proč proboha to musí u Skylinku být jinak?
Ano jízdní řád je omezen od kdy do kdy platí, ale tady se řeší slovní spojení "bez časového omezení", které absolutně nemá nic společného s nějakou věčnosti, navždy ani jiným výrazem, kterým se tu oháníte.
A když už tu slovíčkaříme, tak ona platnost od do, je uvedena na formálním dokumentu. A pokud máme být fér, tak ekvivalentem u Skylinku je to pouze dokument Všeobecné obchodní podmínky. Onen obal, reklama a podobně, je zase ekvivalentem toho, když Vám někdo (zaměstnanec dopravce, ať je to formální) řekne, že ten spoj jede každý den v tomto čase. Toho se budete zuby nehty držet. Tak jako toho, když se zuby nehty držíte té reklamy. Pak jednoho dne zjistíte, že ten spoj nejede a ani nepojede.
Pokud mi teď budete tvrdit, že ten jízdní řád měl uveden, že platí do, tak to Vám bude prd platné, protože jste uvěřil spíše tomu zaměstnanci, který Vám sdělil, že ten vlak bude jezdit denně. O nějakém konci platnosti Vám nic neřekl, tak ani nepředpokládáte, že to má nějaký konec. Přitom, kdyby jste si zjistil fakta, tak byste věděl, že to skutečně konec má - platnost jízdního řádu do. Tak jako, kdybyste si přečetl Všeobecné obchodní podmínky, tak se dozvíte, že o nějakém závazku navždy není žádná řeč. Tím spíše, že poskytovatel má právo, kdykoli změnit podmínky. Tedy i to, že může kdykoli změnit "bez časového omezení" na "časové omezení".
Tedy ty řeči o navždy zdarma je pouze výkřik těch, co si vůbec nepřečetli závazný dokument, se kterým souhlasili.
Já pořád nechápu, proč se pořád držíte té reklamy, nějakého toho slibu o věčnosti zdarma, když formálně to nikdo nesliboval. Tím jenom potvrzujete, že věříte spíše nějakému náhodnému kolemjdoucímu (reklamě), který Vám něco nasliboval, než právnímu dokumentu, který to nikdy nesliboval.
Tím spíše chápu, proč tu blbost šíříte, jen toho nikdy nebudete schopni pochopit, protože tu pravdu nechcete přijmout.
Můžete to doložit? Na internetu nic takového není https://www.google.cz/search?q=skylink+doživotně&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjqr-7Ox4bgAhWN16QKHQBtBosQ_AUIDygC&biw=1424&bih=963
Jediný obrázek, obal, který se našel je tento: http://dsl.sk/images/articles/2012-08-13-skylink-karta-1.jpg
A tam je uvedeno pouze "V ceně neplacené programy bez časového omezení".
Nikde žádné "doživotně" není uvedeno. Doložte, že se pletu. Jinak jen plácáte nesmysly bez důkazu. Já svůj důkaz doložil.
Tak asi neumíš číst, anebo neumíš Česky.
"neplacené programy bez časového omezení" se = žádné platby již NIKDY nebudou. Takže proč je najednou zavedl? Protože je to lhář a podvodník, a hamtí víc a víc. Tipickej "podnikatel" skrývající-se v daňovém ráji. Proč nemá sídlo v ČR či SR když je to Slovačisko? Asi jasný proč ...
Ty vole. Vzdávám to. Tady je tolik kr*t*nů (vulgární slovo, ale jinak to nejde), co překrucují věci podle svého!!! Co vůbec nechápou, jak to celé funguje a tak dále. Místo toho jen bezdůvodně, bezmyšlenkovitě hážou špíny. Nic víc.
"bez časového omezení" = v žádném případě, opakuji v žádném případě neznamená doživotně !!!!! Kdy už to proboha pochopíte? Asi nikdy. Pořád tu lež budete vytahovat. Jak se říká, opakovaná lež se stává pravdou. Pak se není čemu divit, že se toho všichni chytají a berou to jako pravdu.
Nejsem placený agent. Jen mě totálně štve ten nehorázný hon na čarodějnice.
Tímto s touto diskuzi absolutně končím. Už nemám nervy číst a odpovídat na ty lží, nadávky a tak dále.
Omlouvám se za ten slovník, ale jinak to nešlo.
Chvíli mi trvalo dohonit po širší rodině tehdejšího prodejce karet (T/T, Gital, CS Link, Skylink), co už dávno dělá něco úplně jinýho. "Bez časového omezení" znamenalo po dobu fyzické existence jmenované kartičky, tedy nikoliv "nafurt" nebo "do konce života kupce". Maximálně "do konce života karty". A Skylink už používá jiný CAS než kdysi, takže karty už jsou dávno vyměněné. A na ty už se toto nevztahuje...
Petr Faistauer tohle nemohl běžný zákazník vůbec vědět a prodejce na nic takového neupozornil takže opět klamavá reklama. Navíc trvám na tom že není zrovna fér tolik zákazníků uvést v omyl. Navíc pan JG. v době zavedeníSP jednou tvrdil že bezplatná nabídka zůstane a za 14 dní uplně otočil takže od té doby je pro mně M7 nedůvěryhodná firma. Navíc v tv reklamě o fyzické existence jmenované kartičky nrbylo ani slovo takže spek ze strany M7
Tak předně: M7 je novější subjekt, ten sem nemotejte. A zapomnělo se dodat, že "V ceně neplacené programy bez časového omezení" je celé znění věty. "V ceně neplacené programy" je blábol, když je něco v ceně, tak za to platím. A "neplacené programy" tím byla myšlena nevím proč FTA nabídka programů na Astře, která je opravdu neplacená....
Já ovšem nejsem a ani jsem nebyl prodejce, zdroj informace už také dávno není prodejce. A prodejci měli školení, jak prodávat. Ale v tom na co (jaké materiály) mohou použít logo nebo slogan bylo tehdá velmi volno až nejasno.
Takže jestli pane dveře chcete po někom ňafat, ne po mně, ne po mně...
Howgh, tahle debata o ničem už mne nebaví, někdo se tu prostě bude točit na jednom dávno neplatném slovním spojení...
ak předně: M7 je novější subjekt, ten sem nemotejte ale pročpak ne M7 stoho profitovala dokut se jí to hodilo pak dostala pokutu za to že nabízela balíček Grátis za poplatek tak ho přejmenovala na digital a už je vše v pořádku novější subjekt ale chová se hůř jak ten původní. A pan JG byl i v tom předchozím subjektu
Já ovšem nejsem a ani jsem nebyl prodejce já jsem nepsal o vás ani slovo. A už mě to také nebaví zázraku jménem M7 jsem se už před iety zbavil.
Sice jsem napsal, že už to nebudu číst, ale stále mi chodí emaily ;)
Důvod proč reaguji je věta: "Bez časového omezení" znamenalo po dobu fyzické existence jmenované kartičky.
A toto je naprosto trefná věta. Tedy ta formulce skutečně platí jen pro danou kartu. Když odejde karta, končí i smlouva, která k tomu byla spjata. Tedy i ono "doživotně". Když se prováděla výměna nebo aktivace jiných karet, tak vždy docházelo k uzavření nové dohody mezi zákazníkem a poskytovatelem. A uživatel měl vždy na výběr, zda na jeho nové podmínky přistoupí. Podmínky, kde už neplatí ono "doživotně" (což samozřejmě nikdy neexistovalo předtím ani po). Samozřejmě celý ten humbuk se točí kolem něčeho jiného. A sice, že si Skylink vůbec dovolil něco začít platit. Na to je také jasná odpověď, proč musel začít požadovat platbu, ale tu odpůrci nikdy nechtějí slyšet ani přijmout.
Ale zpět k té větě. Ta mi totiž připomněla jinou věc. Navigační GPS přístroje. U nich totiž bylo normální, že obsahovaly lákavou nabídku "doživotní aktualizace map". Reklamy, prospekty takto byly napsány. Takže to určitě přilákalo kupce. Jenže u nich se projevilo to samé, co se řeší i zde. Naštvaní lidé na výrobce nadávali, že jim lhal, podvedl a všechno možné. A to právě kvůli špatnému pochopení slova doživotně. Ti lidé si to doživotně vyložili po svém tak, že to platí po celou dobu jejího života. Přitom v podmínkách, malým písmem bylo jasně uvedeno, že doživotně platí po celou dobu životnosti přístroje! Odejde přístroj, končí i aktualizace map. Ty mapy totiž nikdy nebyly přenosné. Jenže ti lidé, tak jako i tady, si vůbec nechtějí připustit pravdu. Tak než aby přijali pravdu, než aby přijali, že se spletli, tak je jednoduché na ně házet špínu.
Já mám tu kartu dual Cryptowork+Irdeto ... Mám jí z druhé ruky a ze začátku jsem jí používal normálně pro celý Standard. O žádnou výměnu nestojím - tzn. že mám stále tu původní. Po 1. vlně zdražování jsem si jí nechal převést na ČT kartu ... aby mí jí SkyLink nevypnul a mohl jí používat bezplatně alespoň na ta ČTčka. A nechápu čemu se divíš! Do hlupáků nadávej leda tak sám ssobě - joudo. SkyLink podvedl zákazníky nekalou taktikou ... a říkej si co chceš!
Hudebník myslí zřejmě Irdeto ICE neboli Irdeto CryptoWorks Embedded. Ale to je už druhá generace karet pro Skylink, ne ta původní s klasickým CW, které bylo v době ICE děravé jak cedník... Ta "druhá ruka" ze které ji hudebník koupil, už výměnu provedla. A klasické CW byly ty karty, které se prodávaly jako "doživotně zdarma".
Hele Kokine, proč reješ zbytečně u konkurence? Jseš to ty, vím to ... Je to trapný a ubohý.
Nevím v čem bych měl být jako mimo ... Nikdy nikde SkyLink tehdá neuváděl, že jsou nějaké karty časově omezené ... (které to konkrétní jsou) A kterých se to netýká. Nikde nic takového uváděno tehdá nebylo - tzn. že uživatel nebyl předem jasně informován a stal se rukojmím nekalé taktiky SkyLinku.
za kabelovku jsme platili v Praze za 80 programů včetně hudby, sportu a hbo 180 korun. dnes stojí komplet 1500k měsíčně. je to zlodějina. kabel jsem zrušil. využíváme normální přenos, satelit a internet. je to výhodnější a nekrade to tolik času. platit za veřejné programy může blázen
Kdo to vůbec povolil takto okrádat národ,hajzlové, prostě nám to nevychází tak zdražíme,když jsem zařizoval satelit tak se říkalo že to je zdarma a tak to bylo,proč tedy platíme koncesionářské poplatky ČT?Kde JE MINISTERSTVO FINANCÍ ?TO PŘECE MUSEL NĚKDO POVOLIT kde je NKU TAKY MLČÍ?Jek dlouho se ještě necháme OKRÁDAT ?????????
Spíš je problém v tom, že po změně karty není 100% kompatibilní hybridní modul pro kartu /neustálé změny - viz cryptoworks, irdeto atd./ a přijímač (původní), a to i když měl kompatibilní být - dle sdělení "expertů" ze Skylinku... Nicméně i to byl jeden z důvodů, proč jsem tuto povedenou společnost již před lety opustil.
Také jsem před časem naletěl těmto "šmejdům". Jak píší ostatní. Napřed slib, že bude po zakoupení zařízení vše zdarma, potom servisní poplatek a následným zdražováním. Zakoupení nové karty za 600,- a po čase, kdy byly problémy s připojením informace , že karta špatně koresponduje s původním zařízením. Vše vyřešila malá směrová anténka za 500,- Kč. Máme výhodu, že na chatě u Lipna bereme signál z vysílače Kleť. Celkem přes třicet programů (včetně hudebních). Do paraboly jsme zasadili květiny a zařízení vyhodili. Už se nemusíme dále rozčilovat nad těmi darebáky.
Skylink mame 3 roky. Pořízeno za 1 Kč + první měsíční platba+ 1200 Kč za druhou telku na 12 měsíců. Vše se zařízením a montáží,karty ,primace 2* a ohavný talíř s držákem na můj dům. Dnes nm platím 300 za multi měsíčně a 1068 na druhou tv. Kvalita ok zatím spokojenost. Možná zbytečně moc programu.
Škoda, že zde nejsou smajlíci ....... Před lety jsem si ze svého koupil úplně všechno, tedy receiver, satelit parabolu, kartu. Po nějaké době začala tato rádoby společnost vyžadovat servisní poplatek. Za co ?. Všechno je moje... Nezájem, měl jsem možnost díky tomuto servisnímu poplatku nahlédnout na net a jejich bláboly. Když se poplatek zvýšil na cca 800,-Kč, všechno jsem sundal, prodal a koupil si výkonnou anténu ( stejně platím SIPO - TV a Rozhlas, které jsem m.j. platil se servisním poplatkem také). Když jsem se dočetl, jaké cifry chce účtovat lidem za " servisní poplatek" , jsem rád, že jsem dávno u nich skončil. Stačí, že musím hradit 180,-Kč měsíčně za nic. Tak vám všem přeji pevné nervy a tučné peněženky.
Proc tu nadavate?Pokud se nam neco nelibi a ze toho je cim dal tim vic Proc se nedomluvime a nevyjdeme do ulic?My totiz umime jen nadavt nic jinyho.A co z toho plyne?Ze cech bude sice dlremcat,ale platit bude vesele dal.A to plari o cem koli.Nechame si srat na hlavu a utesovat se ,ze to nejde proto a proto.Ve francii tto jde a to protestovalo jen 160000 lidi.dokazou donitit ,baby se nezdrazovala elektrika.plyn.benzin.Tady poslouchame ze.to je na burze.A ve francii to jde s kama?kdyz...
Servisní poplatek je od samého začátku holý nesmysl sloužící k ještě většímu podojení koncového uživatele. Co se týče plateb, osobně jsem si naprogramoval "slepou" TT kartu, která mi otevírá celý Skylink. Stejně ji takřka nevyužívám, jelikož jak již zde bylo nesčetněkrát řečeno: není za co... mizerie a bída. A v dnešní konkurenci? Zlaté DVB-T. Ale i za ty chvíle, které sledováním Skylinku strávím, by mi snad tento poskytovatel měl ještě platit. Tímto (ne)zdravím tuto mizernou zlodějskou firmu.
Také jsem si pořídil kdysi celou sestavu (parabola, satelitní receiver+karta) a to na chalupu, kterou využíváme omezeně, dle časových možností a počasí. Tehdy to pro mě představovalo elegantní řešení, neboť to bylo dávno před digitalizací a analogový signál v místě, kde mám chalupu, byl prachbídný a pouze pár programů. Tehdy jsem se docela divil, že základní nabídka byla zadarmo a využíval jsem různých sezonních balíčků a to s ohledem na to, že cca od listopadu do dubna až května mám chalupu zazimovanou a nejezdím tam. Vyhovovalo mi, že si mohu koupit určitý balíček na cca 6 měsíců za přijatelnou cenu. I když chápu, že dnes asi nelze provozovat takouvouto službu za ceny roku 2005, a zdražení je asi nutné zlo, byl jsem velice překvapen reakcí Skylinku při zavedení servisního poplatku, který se nedal objednat omezeně např. na 6 měsíců v sezoně, ale člověk musí platit celý rok, i když službu prokazatelně nevyužívá. Současně se poměrně dost zdražili i ceny jednotlivých balíčků. Bohužel jsem při komunikaci s operátory Skylinku neuspěl, a tak "bližší košile, než kabát" , stejně jako mnoho dalších jsem celé zařízení demontoval a nainstaloval obyčejnou směrovou anténu a díky digitalizaci nemám jediný problém s kvalitou signálu a co se týče počtu kanálů, je mi to úplně jedno že jich mám nyní méně. Jednak na chalupě člověk sleduji televizi omezeně (např. kouknout na předpověď počasí a zprávy), protože chce samozřejmě trávit většinu času venku na vzduchu a ne "čuměním" na televizi zavřený uvnitř. A to je opravdu strašně málo muziky za neúměrně množství financí. Ono je jednodušší zvednout celoplošně systémem "padni komu padni" a nezabývat se "ušitím" na míru, jako je to např. u mobilních operátorů ( i když to není zrovna nejlepší srovnání). Já vím, můžete namítnout, že koncesionářský poplatek také musím platit, i když se dívám na telku jenom třeba hodinu denně a někdy ani to ne....... Bez nějaké servilního napadání a užívání vulgarismů vůči operátorovi- prostě platí systém poptávka-nabídka. A tak přeji do budoucna nenasytné společnosti Skylink brzkou "tržní smrt", lidi si sami vyberou, u koho a za co chtějí utratit své nelehce vydělané penízky. Jenom je mi líto těch několika tisíců, kteří mají v místě špatný příjem terestriálního vysílání a jsou závislí na kabelových nebo satelitních operátorech..... Nemyslím, že je zde ideální řešení jenom konstatovat "když se ti to nelíbí, tak se nedívej na televizi", přeji jenom žijeme v 21. století a televizní a rozhlasový příjem by měl být základním životním standardem za "rozumný/malý" peníz jako základní prostředek sdílení informací.
Vždy bylo dvouleté předplatné levnější ale tito uživatelé se nedají operativně dojit proto ono zdražení .
Když zvýší cenu platbou přes sipo či inkasem z účtu tak si toho uživatel nemusí ani všimnout !! A co se týče internetových služeb tak videozáznamy (týdenní archiv) v nízké kvalitě navíc se po chvíli se rozchází zvuk z obrazem !
Takže do vyčerpání předplatného a konec ! Skylink má cca 1,5milionu karet po 89 až 100 kč /měsíc to je zlatej důl ! A to je pouze základ někteří maj i nějaké ty balíčky ! Takž do vyčerpání předplatného a pak jiná společnost nebo DVB-T2 !?!
Každej má možnost jít jinam, když se to někomu nelíbí ať jde jinam , moje zkušenost ,když se neozveš nemáš, byl jsem u digi , signál nešel, zavolal jsem tam , byli arogantní , tak jsem odešel, SAT mám původně od T-mobile , pak to šlo pod skylink , jsem pod nimy několik let a když si nestěžujete a neozvete se , nemáte , já se ozval a servisní poplatek neplatím:-)) nevím co to je a měsíčně platím o dost méně než ostatní , stačí se ozvat :-)) a Starnet? zase se stačí jen ozvat a né jen zde křičet , jak jsou všichni zloději, zloděj je každej kdo se neumí ozvat , jste zloději jen vy sami, vy si službu objednáte :-)) jen vy si za to můžete :-)) je to jako se vším, když se nestaráš nemáš :-))
pro 3obula: obecně s vámi lze souhlasit, ale vaše řešení nelze brát jako obecně funkční. Znám několik kolegů chalupářů v obdobné situaci, někomu povolili, někoho vyfakovali.. Jenom bych rád věděl, jak jste dosáhl zrušení servisního poplatku, mě se to prostě nepovedlo , ať jsem vyjednával jak jsem vyjednával. Prostě to asi neumím dost důrazně, i když jsem jim také vyhrožoval odchodem. A jenom poznámka nakonec: ne úplně souhlasím s vaším velmi ostrým vyjadřováním na konci příspěvku, jde to i méně "útočně".... nebo ne ?
Já jsem si Skylink pořídil právě teď. Vybavení mám zadarmo a kartu jsem též dostal zadarmo. Následovala tedy bezplatná přeregistrace na moje jméno s následným převodem karty na kartu ČT. Kartu budu používat na své druhé televizi, kde kromě volných stanic, budu přijímat jen kanály ČT. Výhodou je, že nemusím platit servisní poplatek a ani kupovat set top box na DVB-T2. Satelitních receiverů mám dostatek, protože lidí, kteří skončili se Skylinkem, je opravdu hodně. Na druhou stranu jako placená platforma, není Skylink úplně špatný. Přesněji řečeno, šmejdi jsou to všichni. Třeba taková O2 TV není ani schopna zákazníkovi poslat technika. FreeSAT jedná docela seriózně, ale jejich nabídka je zastaralá, takže konkuruje hlavně cenou. To se mě ale netýká. Za televizi odmítám platit víc, než je nezbytně nutné. Platím tedy 135+45 Kč koncesionářské poplatky a ani o korunu víc.
Nechápu, proč všichni brečíte, když je to tak jednoduché - sundejte parabolu a pořiďte terestrickou anténu. Řeči o tom, že u vás je mizerný signál jsou platné tak u půl procenta diskutujících.
Já sundal parabolu hned, jak zavedli servisní poplatek, soused odolával do prvního zdražení.
Kecy od Skylinku o vyřešení DVB-T2 jsou jen svatební tanečky pro získání nového zákazníka - nový set top box příjde na cca 500Kč, a je vyřešeno.
FreeSAT nemá celou nabídku Skylinku. Je to něco jako ve své době jezdit Trabantem. Za málo peněz, málo muziky.
Krom toho nabádáte ostatní ke krádeži, přičemž sám se krádeže dopouštíte. Nebo snad chcete říct, že se jedná o legální příjem? Určitě ne, tak aby u vás jednou nezaklepala policie.
Mě by hlavně zajímalo, v čem je Skylink horší, než ostatní nadnárodní společnosti nabízející placené kanály. Pravdou je, že se tehdy propagovaly základní stanice tak, jako by měly být zdarma. Že se programy jednou zpoplatní, nikoho nenapadlo. Právně je ale vše Ok. Ve smluvních podmínkách je totiž jasně uvedeno, že Skylink má právo na jejich změnu. A to se taky stalo.
ze servisního poplatku jde 38 Kč za HD kanály jako poplatek Nově a o něco méně za všechny její kanály taky Prime. Ovšem za to si může sám Skylink protože přistoupil na to že za šíření jejich kanálů bude platit namísto aby vybíral platbu od nich. Ještě Vám v souvislosti s těmito částkami přijde koncesionářský poplatek 135 Kč za kanály ČT jako vysoký ?
Koncesionářský poplatek se platí za držení přístroje umožňujícího volitelně přijímat stanice. Jistě jeho zavedení ve dvacátých letech minulého století, tehdy jen za poslech rozhlasu, nebylo vynalezeno pro dnešní financování veřejnoprávních ČT a ČRo. Proto dnešní protesty proti nim a argumentace v diskuzích, jsou poněkud mimo současnou mísu.
Taky jsem koupil dle hesla: "Jediná investice a programy doživotně zdarma". Nyní je tam servisní poplatek a chytám tři čtvrtiny programů, které na zahradě ladím "na hrábě" (a to i slovenské, které na satelit ne). A to nemluvím o tom, jaké je nekvalitní pokrytí - trochu sněhu, děště a NO SIGNAL. Zvyšuje se i četnost vypadávání signálu při normálním počasí (satelit a vše je nastavené správně - nechal jsem zaměřit a přeměřit). Koupím anténu a příslušenství a pak budou "programy doživotně zdarma".
Souhlasím se všemi negativními názory na Skylink. Taky jsem naletěl a koupil komplet zařízení s tím, že příjem signálu je doživotně bezplatný. Po prvním pokusu Skylinku o poplatek jim to neprošlo, ale tuším že po roce, když ho nazvali "servisním" to už prošlo tak jsem s nimi okamžitě skončil. Takže tuto firmu už nikdy.
Proč by měl Skylink zdražit, když někdo přestane platit ČT? Jste vůbec při smyslech nebo vám definitivně hráblo? Naopak nebýt ČT, kterou dotuje i Skylink (podílí se na nákladech na šíření a správě dekódovacích karet), tak by M7 měla nižší náklady. To sice neznamená, že by šla cena dolů, ale rozhodně není důvod, aby šla nahoru na vámi vyblábolených 224,-Kč.
JaneMane, pouze kupecké počty, které asi neovládáte. Citace všem snad známá: "musí podle zákona 348/2005 Sb. koncesionářské poplatky platit každý, kdo má rozhlasový nebo televizní přijímač. Za přijímač je považováno zařízení schopné příjmu pozemního, satelitního, kabelového nebo IPTV vysílání. Platba je tak vázána na vlastnictví fyzického přístroje, nezáleží tedy na tom, že jeho majitel Českou televizi nesleduje".
Původně uvedené SERPO 89.-Kč + poplatek za držení satelitního přijímače 135.-Kč = 224.-Kč a divák se nemusí dívat na nic jiného, než co mu v základu nabízí Skylink. To je tak těžké spočítat a pochopit?
Přečtěte si po sobě, co píšete: "Tak přestaňte platit ubohou ČT, ale Skylink se potom zdraží na 224.-Kč a to se vyplatí.". Takže znovu lze zopakovat, že neplacení ČT v žádném případě neznamená, že by Skylink zdražil. Mícháte zde hrušky s jablky a vytváříte jakési součty, které jsou od základu nesmyslné. Už proto, že existuje i Osvobození od rozhlasového a televizního poplatku neboli se tento poplatek v jistých případech neplatí, ale na Skylink a výši servisního poplatku to žádný vliv nemá.
No a co? Onen divák zde hlásal, že za sledování úžasných 100 programů Skylinku zaplatí pouze 89.-Kč, což není pravda, musí zaplatit 224.-Kč a basta, i kdyby jste se stavěl na zadní a argumentoval nevidomými a zlomkem rodin, co se o sebe nedokážou postarat. Že žádné výjimky Skylink neuznává, to mu jde spíše k tíži.
Človíčku, to je ale zcela odlišná věc. Platíte za vlastnictví TV přístroje a je úplně jedno, na co se na něm koukáte, jestli ho vůbec pouštíte nebo vám na něj sedá prach. A příjemcem poplatků je ZE ZÁKONA Česká televize. Rozuměno? Napište "svému" poslanci nebo senátorovi, že se vám to nelíbí a nesrovnávejte tady soukromníka se státem.
Platba Skylinku je dobrovolná (PS. platíte mu ještě jednou za programy, které jste už zaplatil v koncesionářském poplatku. To je zjištění, co?) a platba za TV přijímač povinná. Když nezaplatíte, Skylink vás odpojí. Když nebudete ovšem platit konc. poplatky, nikdo vás sice neodpojí, ale můžete se dostat v krajním případě až k soudu...