pro 3obula: obecně s vámi lze souhlasit, ale vaše řešení nelze brát jako obecně funkční. Znám několik kolegů chalupářů v obdobné situaci, někomu povolili, někoho vyfakovali.. Jenom bych rád věděl, jak jste dosáhl zrušení servisního poplatku, mě se to prostě nepovedlo , ať jsem vyjednával jak jsem vyjednával. Prostě to asi neumím dost důrazně, i když jsem jim také vyhrožoval odchodem. A jenom poznámka nakonec: ne úplně souhlasím s vaším velmi ostrým vyjadřováním na konci příspěvku, jde to i méně "útočně".... nebo ne ?
Každej má možnost jít jinam, když se to někomu nelíbí ať jde jinam , moje zkušenost ,když se neozveš nemáš, byl jsem u digi , signál nešel, zavolal jsem tam , byli arogantní , tak jsem odešel, SAT mám původně od T-mobile , pak to šlo pod skylink , jsem pod nimy několik let a když si nestěžujete a neozvete se , nemáte , já se ozval a servisní poplatek neplatím:-)) nevím co to je a měsíčně platím o dost méně než ostatní , stačí se ozvat :-)) a Starnet? zase se stačí jen ozvat a né jen zde křičet , jak jsou všichni zloději, zloděj je každej kdo se neumí ozvat , jste zloději jen vy sami, vy si službu objednáte :-)) jen vy si za to můžete :-)) je to jako se vším, když se nestaráš nemáš :-))