V tom sporu šlo o to, že jste si koupili drahou kartu s tím, že to je vše a nebudete za nic dál platit - žádný paušál.
Pokud někdo chtěl, zaplatil si navíc premiové kanály.
Každý to bral tak, že doživotně, bylo životnost dané služby - karty - kodování
Pak ale přišli šmejdi z ciziny, koupili CS link a sky link
A i stávajícím zák. zavedli poplatek, za to dostala firma několika milionovou pokutu.
Poplatek byl 29 kč, nyní již 79..
Nechápu, proč se tu mínusuje. Skylink skutečně nedostal pokutu za zavedení servisního poplatku. Servisní poplatek soud nijak neřešil. Soud řešil pouze označení základního balíčku "GRATIS". Nelíbilo se mu to označení ve spojení s tím servisním poplatkem. Když je něco gratis, tak je gratis. Za to dostal pokutu a Skylink musel službu přejmenovat na DIGITAL. Toť vše.
Zavedení servisního poplatku nebylo ničím porušeno. Firma na to měla právo, stávající podmínky užití to nijak nerozporovaly a uživatele na to byli předem dodatečně upozorněni. Komu se to nelíbilo, tak mohl službu ukončit. Navíc je za to i kompenzovala, na dva roky všem stávajícím uživatelům SP odpustila.
Ono se to jako dalo čekat. Člověk zvyklí mít něco zadarmo a pak najednou musí něco platit. Je jasný, že ho to naštve a bude na firmu házet všemožné špíny. Ale takový je život. Nic netrvá věčně a nic není zadarmo.