SkyShowtime zavádí levnější tarif, bude v něm pět minut reklam za hodinu

22. 4. 2024

Sdílet

SkyShowtime - česká verze Autor: Filip Rožánek

Streamovací služba SkyShowtime zavede od 23. dubna na českém trhu nový ceník. Levnější tarif bude s reklamami. Ani dražší předplatné však nenabídne vyšší kvalitu obrazu než HD.

Měsíční poplatek za přístup na SkyShowtime byl dosud 179 Kč. Dosavadní předplatitelé budou 23. dubna automaticky převedeni na nový tarif Standard Plus, který běžně stojí 219 Kč. Základní cena se sice zvýší, zůstanou ale zachovány různé slevy, například 50% sleva nabízená při spuštění SkyShowtime na českém trhu.

Noví uživatelé budou mít na výběr mezi levnějším tarifem s reklamou za 159 Kč měsíčně anebo standardním předplatným za 219 Kč. Při platbě na rok dopředu zaplatí zákazník 1259 Kč za tarif s reklamou anebo 1759 Kč za přístup bez reklam.

Maximální rozlišení pořadů zůstává bez ohledu na tarif jen HD. Nepočítá se ani s pokročilými zvukovými stopami. Jedinou reálnou výhodou vyššího tarifu oproti tomu levnějšímu s reklamou je možnost offline stahování na mobilních zařízeních, a to až 30 filmů nebo jednotlivých seriálových epizod.

Uživatelé standardního tarifu také mohou souběžně využívat dvě zařízení, zatímco předplatitelé tarifu s reklamou jen jedno.

Parametry tarifů

Standard Plus Standard s reklamou
Reklama třetích stran Ne Ano
Vlastní upoutávky služby SkyShowtime Ano Ano
Video HD HD
Audio Standardní Standardní
Souběžné streamování 2 1
Stažené soubory 30 (filmů / epizod) 0
Kompletní katalog pořadů  Ano Ano

Exkluzivním prodejcem reklamního prostoru ve SkyShowtime bude společnost Paramount Advertising International. Uživatelé by měli průměrně vidět čtyři až pět minut reklam za hodinu. Ve standardním tarifu nebudou reklamy, ale mohou se tam objevit sebepropagační upoutávky na další obsah SkyShowtime.

„Jsme nadšeni, že můžeme být první streamovací službou, která zákazníkům na všech našich trzích nabídne variantu s reklamou,“ poznamenal generální ředitel Monty Sarhan.

„Svou užitnou hodnotu pro naše partnery podpoříme tím, že inzerenti budou moci nakupovat reklamní sloty napříč všemi světovými franšízami, seriály a filmy SkyShowtime, a zároveň v komplexní prémiové video nabídce společnosti Paramount, a to snadno a efektně,“ řekl Lee Sears, který ve společnosti Paramount odpovídá za prodej reklamy.

Nové předplatné Standard s reklamou bude zavedeno na všech více než 20 trzích: v Albánii, Andoře, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Česku, Dánsku, Finsku, Maďarsku, Kosovu, Černé Hoře, Severní Makedonii, Norsku, Nizozemsku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Španělsku a Švédsku.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).