Vlákno názorů k článku
SkyShowtime zavádí levnější tarif, bude v něm pět minut reklam za hodinu od koukac - "„Jsme nadšeni, že můžeme být první streamovací službou,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 4. 2024 20:10

    koukac

    "„Jsme nadšeni, že můžeme být první streamovací službou, která zákazníkům na všech našich trzích nabídne variantu s reklamou,“ poznamenal generální ředitel Monty Sarhan."

    Uff, asi něco zobe, něco silného. Než reklamy, to rači nic. Za reklamy nemusím platit, na to jsou kanály TV prima, které již x měsíců v podstatě od zavedení nepřeškočitelnosti reklam nesleduji vůbec.

  • 22. 4. 2024 21:13

    Mlocik97

    Tak oni ani nie sú prvý. Práve že Netflix bol čo ako prvý zaviedol reklamy.

    Inak platiť aby si mohol sledovať reklamy, je ako zaplatiť za to aby ti vypichli oko. Pre masochistov skvelá ponuka, pre iných rozhodne nie.

    Inak prvé roky VoD služby boli fakt fajn, ale teraz sa z nich stáva brak, a obdoba televízneho obsahu. A mám taký pocit že až na veľmi zriedkavé výnimky ide kvalita obsahu vo videoformáte neskutočne dole. To čo dakedy nazývali Béčkové filmy sú dnes bežne prezentované ako Áčkové, zatiaľ čo Béčkové sú už absolútne odpad, na ktorý keď človek pozerá viac ako minútu, tak mu odumrie polka mozgu...

    Preto dnes už VoD služby nepoužívam. TV nesledujem už 13 rokov a radšej si prečítam knihu, ktorá je kvalitou obsahu úplne na inej úrovni. A skutočne mám pocit že sa vracia zlatá éra kníh. Radšej si zaplatím Everand než Skyshow či Netflix.

  • 23. 4. 2024 3:11

    horde

    tak já vidím problém v tom, že když např. netflix začínal, tak ho vůbec nezajímala nějaká "exotická" indická kinematografie.. hezky si vypiloval nabídku pro svůj hlavní trh US/Western Europe.. ale jak začali být jeho akcionáři nenažraní a musel expadovat, navíc k tomu všemožné kecy a podprahově vynucované "správné smýšlení" ho dotlačili k tomu dávat do nabídky více lokálního obsahu.. a co bych se zde vymlouval na indické počiny, které míří na opravdu totálně jiný typ publiky, než americko/everop­ského.. stačí se podívat na to, jaké české slátaniny aka "úspěšné snímky z kin", se tam promítají. . takovej buranskej odpad, že jeden jen děkuje bohu, že za to nemusel platit 250 Kč+ předraženou petku minerálky v nějakém multikině..

    a pak lidi jsou čím dále více netrpělivější, chtějí toho co nejvíce stihnout, koukat na jeden film za život více jak jednou některým připadá jako nehorázné plýtvání času, někde jsem četl, že snad na TikToku se razí nový trend mezi teens, že pro tvrzení "to jsem viděl" - stačí shlédnout jen sestřih těch nejlepších pasáží z daného filmu v délce pod 15 min..

    tak to vše nutí ty VOD platformy pořád přicházet s něčím novým a novým.. já osobně nemám problém na oblíbené filmy koukat třeba i 2x ročně, některé blockbustery jsem viděl za dvacet let i 30x a rád se na ně příležitostně znovu podívám, ale i při fakt masivním obsahu svého Media Center (2000 + filmů, 5.000+ seriálů) tu a tam každý týden hledám, co je nového někde na VOD..

  • 23. 4. 2024 9:44

    Arnold Schwanzenegger

    Sohlas, jsem na tom stejně, akorát i u těch knih jsem občas koupl "béčko" ačkoliv recenze byly nadšené, ale rozhodně to je promile oproti VoD.

  • 23. 4. 2024 20:25

    RRŠ

    Občas není nad dobrej béčkovej film!
    Ale musím si ho vybrat, protože chci - a ne tupě čučet na nějakou hоvadinu, protože jinak by mi hrozilo vytěsnění ze sociální bubliny.

    Ten anispambot je IMHO poněkud přehyperkorek­tnělý, když nepustí ani slovo hоvadina.

    23. 4. 2024, 20:27 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).